Vibeke Mørken Stuestøl

Autorisasjon (2010)

Vibeke Mørken Stuestøl er en av 57 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Vibeke Mørken Stuestøl

Trygg og oppmerksom

Tvers gjennom trivelig lege. Har kun hatt henne de gangene jeg ikke har fått komme til egen fastlege, men nå har det blitt til at jeg har byttet til Stuestøl. Ikke fordi jeg er misfornøyd med den andre legen, men fordi Stuestøl alltid tar seg den lille ekstra tiden.

Mer kompetent lege skal du lete lenge ettter. Hun ser deg som person, og bryr seg virkelig om det du kommer med.

Veldig fornøyd

Veldig flink og hyggelig.
Alltid blid, dyktig i faget og veldig flink med pasienter. I tillegg flink med barn.

Lytter og engasjerer seg

Empatisk, og dyktig lege

Vibeke er en særdeles dyktig og empatisk lege. Hun tar seg tid, lytter og har virkelig vært en støtte gjennom mange år. Hun har en unik evne til å få deg til å kjenne deg sett og hørt. Hun tar deg på alvor som pasient. I møte med Vibeke kjenner jeg meg godt ivaretatt på en respektfull måte. Hun er en lege jeg har stor tillit til.

Fantastisk god lege

Jeg opplever Vibeke som både varm, interessert, hjelpsom, tillitsfull, omsorgsfull, behagelig og kompetent. Hun møter meg på en særdeles god måte, og jeg opplever at hun vil meg vel. Hun er avgjørende for min bedring. Kommer aldri noen gang til å bytte ut henne som fastlege. Anbefales på det varmeste!

FANTASTISK LEGE!!

Hun er enormt forståelsesfull. Du blir sett og hørt. Tas på alvor! Varm og flink lege
Utrolig fornøyd med den blide,flotte legen som Vibeke er!