Arkaden legesenter

Skippergata 31 0154 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Arkaden legesenter

Forståelsesfull lege

Lege: Yngvild Dovland Stokke Skrevet

Hele familien ble overført til Yngvill etter at Sonja, som vi hadde hatt i mange år, delte liste sin. Vi var litt bekymret, men helt uten grunn. Yngvill er flink både med liten og stor. Er det akutt kommer vi nesten alltid til på dagen. Ungene kommer alltid raskt til. Viser raskt videre til spesialister om det er nødvendig Hyggelige damer som jobber i resepsjonen og labben også 0:-)

Omsorgsfull!!!

Lege: Yngvild Dovland Stokke Skrevet

Dette er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun følger meg nøye opp, har humor og er utrolig omsorgsfull. Hun gir aldri opp og er lett å få tak i. Opplever at hun virkelig vil mitt beste. Sekretærene er også kjempekoselige. Når jeg er der ser hun på MEG og ikke pc-en. Takk, Yngvild, for at du hjelper meg så mye!.!! :-)

blideste legekontor

Lege: Yngvild Dovland Stokke Skrevet

Meget fornøyd med hele legekontoret i grunn.koslige og blide ansikter som møter pasientene.jeg har en lege som alltid tar seg tid til å prate og unikt fra andre leger,faktisk husker hva vi snakket om sist!meget fornøyd.

omtenksom og ærlig lege

Lege: Yngvild Dovland Stokke Skrevet

Yngvild har hjulpet meg med å komme videre og ta tak i problemer. Hun gjør ikke "problemer" til noe stort, men sier hvordan det er og hva som skal gjøres for at det skal bli bedre. Jeg er veldig heldig som fant henne som lege, og ønsker henne masse lykke til videre :)

Forståelsesfull og medmenneskelig

Lege: Yngvild Dovland Stokke Skrevet

Bytta til Dr. Stokke da jeg var svært misfornøyd med forrige fastlege. Er veldig fornøyd! Hun lytter og tar seg tid til å gjøre grundige vurderinger, og man føler at hun bryr seg! I tillegg flink og profesjonell! Anbefales på det varmeste!