Arkaden legesenter

Skippergata 31 0154 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Arkaden legesenter

Et friskt pust!

Lege: Yngvild Dovland Stokke Skrevet

Yngvild utfordret alle mine tidligere fordommer om hva en fastlege var, hun er uformell, smiler og ler
og tar seg tid til deg. På toppen av det virker hun høyst kompetent. Slike fastleger tror jeg ikke vokser på trær. Jeg er heldig som har funnet min!

En lege som bryr seg om deg

Lege: Yngvild Dovland Stokke Skrevet

Har hatt henne som fast lege i over 1 år. Er veldig fornøyd. Hun bryr seg mye. Hun lytter

Fantastisk fastlege!

Lege: Yngvild Dovland Stokke Skrevet

Jeg har aldri noen gang vært borti en lege med samme kvaliteter som Yngvild.
Hun lytter, utviser sterk faglig tyngde, omsorg, empati, nysgjerrighet og virker oppriktig interessert i det jeg trenger hjelp med. Hun er svært oppmerksom og får med seg alt jeg sier, og det følges opp ved senere samtaler. Hun har bedret livssituasjonen min betraktelig.

Takket være Yngvild og hennes støtte i en vanskelig livssituasjon, er jeg nå på bedringens vei og på vei tilbake i full jobb.

Det finnes ikke bedre fastlege enn henne :-)

Forståelsesfull lege

Lege: Yngvild Dovland Stokke Skrevet

Hele familien ble overført til Yngvill etter at Sonja, som vi hadde hatt i mange år, delte liste sin. Vi var litt bekymret, men helt uten grunn. Yngvill er flink både med liten og stor. Er det akutt kommer vi nesten alltid til på dagen. Ungene kommer alltid raskt til. Viser raskt videre til spesialister om det er nødvendig Hyggelige damer som jobber i resepsjonen og labben også 0:-)

Omsorgsfull!!!

Lege: Yngvild Dovland Stokke Skrevet

Dette er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun følger meg nøye opp, har humor og er utrolig omsorgsfull. Hun gir aldri opp og er lett å få tak i. Opplever at hun virkelig vil mitt beste. Sekretærene er også kjempekoselige. Når jeg er der ser hun på MEG og ikke pc-en. Takk, Yngvild, for at du hjelper meg så mye!.!! :-)