Colosseum Tannlege Tønsberg

Jens Müllers gate 1 3110 Tønsberg
Colosseum Tannlege Tønsberg holder til i Tønsberg

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Tønsberg

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Sara Gabriella Bergstrand Skrevet

Jeg er ikke veldig glad i å gå til tannlegen, og når jeg nå skulle trekke to visdomstenner var skuldrene ekstremt høye. Sara og hennes assistent var ekstremt profesjonelle og tålmodige da jeg i starten av bedøvningen fikk et lite panikkanfall. Gav meg tid til å hente meg inn, gode ord og en kald klut i panna. Noen dager senere føler jeg meg veldig bra, på tross av at den ene tannen måtte opereres ut. Kan virkelig anbefales :)

Tatt meg imot på en dårlig møte

Tannlege: Eivind Andersen Skrevet

Den 2 september jeg hadde tannlegen time i Tønsberg det hvar min første gang for å fiarne 2 tenner jeg hadde time klokken 8:30 men fikk beskjed å komme 08:00 pågrunn av trafikken i Tønsberg vi kommer til klinikken klokken 08:20 når vi kommer ditt jeg møtet en veldig snill tannlege assistent som forklart meg hvordan det skulle være men Nå møte tannlegen det hvar annerledes han tatt meg i mot med 0 impati jeg hadde vondt å han respektert ikke min grenser å snakket med meg på en aggressive møte jeg ønsker dypt å kunne glemme det men jeg har fått det vært opplevelser i mitt liv å det er ikke lett å glemme