Eivind Andersen

Oral-kirurgi og oralmedisin

Autorisasjon (1986)

Colosseum Tannlege Tønsberg Telefonnummer33 37 82 8233 37 82 ...
Stasjonen, Tollbodgaten 3110 Tønsberg
Eivind Andersen er tannlege i Sandefjord og Tønsberg

Siste vurderinger av Eivind Andersen

En tannkirurg som inngir tillit 100%

Klinikk: Colosseum Tannlege Sandefjord Skrevet

Eivind Andersen var tydelig på hva som skulle foregå under behandlingen. Grunnen til at jeg søkte en kirurg var ikke operasjonens kompleksitet, men at jeg hadde en angst der det å trekke tann var en stor del.
Andersen var svært beroligende og fulgte opp i forkant så jeg visste hvor premedisinert jeg kunne være etter at han kontaktet anestesilege og viderebrakte informasjonen.
Jeg kan jo ikke akkurat si at operasjonen var en glede, men jammen ikke alt for langt unna.
Det trakk forresten ikke ned at han er glad i hunder siden jeg måtte ha med meg en valp på 10 uker (i bur).

Dårlig service

Klinikk: Colosseum Tannlege Tønsberg Skrevet

God i arbeidet han gjør, men veldig frekk og lite forståelse for folk med tannlegeskrekk. Grei når det gjelder sjekk.

Fantastisk dyktig tannlege. Anbefales.

Klinikk: Colosseum Tannlege Tønsberg Skrevet

Alltid en hyggelig mottagelse i resepsjonen. Jeg har fått to implantater satt inn av en meget dyktig kirurg. Eivind fremstår som profesjonell og gjør at det føles trygt som pasient. God oppfølging og veiledning hele veien. Kan trygt anbefales. Resultatet av to nye fortenner ble helt perfekt.

Helt skjønn!

Klinikk: Colosseum Tannlege Tønsberg Skrevet

God forklaring på hva som skulle skje, forklarte undervegs og etter operasjon. Ringte etter to dager og spurte hvordan det gikk! Helt super!!

Tatt meg imot på en dårlig møte

Klinikk: Colosseum Tannlege Tønsberg Skrevet

Den 2 september jeg hadde tannlegen time i Tønsberg det hvar min første gang for å fiarne 2 tenner jeg hadde time klokken 8:30 men fikk beskjed å komme 08:00 pågrunn av trafikken i Tønsberg vi kommer til klinikken klokken 08:20 når vi kommer ditt jeg møtet en veldig snill tannlege assistent som forklart meg hvordan det skulle være men Nå møte tannlegen det hvar annerledes han tatt meg i mot med 0 impati jeg hadde vondt å han respektert ikke min grenser å snakket med meg på en aggressive møte jeg ønsker dypt å kunne glemme det men jeg har fått det vært opplevelser i mitt liv å det er ikke lett å glemme