Eivind Andersen

Farmandstredet, Jens Myllersgate 1 3110 Tønsberg
Tlf: 33 37 82 82 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Eivind Andersen er tannlege i Tønsberg

Siste vurderinger av Eivind Andersen

Kjapt, proffesjonelt og hyggelig!

Klinikk: Farmandtannlegene Skrevet

Trakk en visdomstann, fullstendig problemfritt. Usedvanlig flink til å sette sprøyter og inngrepet i seg selv. Ingenting å utsette på denne behandlingen.

Ikke full pakke

Klinikk: Farmandtannlegene Skrevet

Skulle fjerne en visdomstann. Ikke noe hyggelig velkomst, ikke noe info. Kjempe god, trygg tannlege og hjelper, alt gikk fint. Skulle betale, betalte fikk kvittering, sto å ventet på at det var iorden, skrankedama bare gikk, når hun kom tilbake lurte hun på hvorfor jeg sto der. Ikke noe hyggelig eller behjelpelig, ikke noe smil eller at den er god eller hade, ha en fin dag. Kjempe sur og grinete. Topp skår på tannlegen, men trekker voldsomt ned pga servicen av skranken, det har mye å si på oss som er redde!! Såret åpnet seg, prøver å ringe men de ville ikke svare før i morgen, så håper jeg fortsatt lever, dårlig åpningstider og tlf. Tider!

Profesjonell

Klinikk: Farmandtannlegene Skrevet

Jeg ble henvist fra min tannlege for å fjerne en vanskelig visdomstann og var veldig nervøs. Jeg ble tatt i mot på klinikken på en veldig hyggelig og profesjonell måte. Operasjonen gikk raskt og smertefritt, og jeg følte meg beroliget og trygg!

Svindlere

Klinikk: Farmandtannlegene Skrevet

kommer inn til avtalt time, i håp om å fjerne visdomstenner. De mente at de måtte ta ny OPG av tennene siden OPGen som tannlegen hadde sendt ikke var bra nok! Utstyret dems var i ustand, så han sendte meg hjem. Da hadde han pirket i 30 sek og sagt at jeg mest sannsynlig ikke trenger å trekke dem!
Så nå sendte de faktura på 330,- for 3 min! Samtidig som de påstår at de aldri har sagt at de mest sannsynlig ikke trenger å trekke dem!
Mannen er en rein svindel!

Positiv opplevelser

Samlet vurdering:
Etter å ha lest tidligere innlegg, finner jeg det på sin plass å informere om mine erfaringer.
Jeg er under en større behandling og har fra første besøk bare opplevd profesjonell, positiv og hyggelig behandling. Jeg får informasjon og tilbakemeldinger når dette er aktuelt. Hittil har alt gått som avtalt. Ingen unødvendige problemer og smerter. Føler meg trygg og godt ivaretatt

Behandling:
Før behandlingen startet ble jeg informert nøye om hva som skulle utføres og jeg ble oppfordret om å si ifra hvis noe ble problematisk. Behandlingen ble gjennomført som avtalt og etter min forståelse meget profesjonelt.

Tilgjengelighet og service:
Kom raskt i behandling, faktisk før avtale. Opplevde tannlegekontoret meget positivt

Fantastisk dyktig

Klinikk: Farmandtannlegene Skrevet

Jeg gruet meg veldig for å dra til denne tannlegen med tanke på de negative kommentarene her på legelistene, i tillegg har jeg tannlegeskrekk.. Men jeg ble så overrasket! Han var kjempe dyktig og ga info gjennom hele operasjonen. Han var effektiv, han opererte ut visdomstannen min på 15 min. Han var hyggelig og opptatt av at dette skulle gå bra! Han tok hensyn til kundene sine :) så disse andre negative kommentarene er bullshit ;) dette var null stress!!

Dårlig opplevelse

Klinikk: Farmandtannlegene Skrevet

Han er sikkert dyktig i faget sitt, men han gir lite info om det han gjør, virker ikke som han er interessert i å svare på spørsmål, tok ikke nok hensyn til de smertene jeg opplevde, er ikke spesielt varsom, og virker ganske distansert. Jeg har aldri hatt tannlegeskrekk, snarere tvert i mot. Jeg har alltid syntes at behandlinger hos andre tannleger har vært interessant og greit, men behandlingene hos Andersen var dårlige. Jeg følte meg ikke trygg. Jeg skulle ønske han tok mer hensyn, og var mer tilstede for pasienten. Ellers har jeg en god opplevelse av kontoret og assistentene.

Samlebånd

Klinikk: Farmandtannlegene Skrevet

Sikkert faglig forsvarlig tannlegearbeid, har ingenting å utsette på den delen av arbeidet, .......men opplevde totalt mangel på å skape trygghet i en sårbar situasjon for meg som pasient. Følte at jeg egentlig "eklet" han med min bestilling om å trekke en tann. Uten forutgående info ble ansiktet mitt dekket av et klede da en tann skulle trekkes (kun en smal åpning til munnen). Å ligge fastspent og blindet er en helt spesiell opplevelse jeg ikke unner noen. Mulig det finnes en faglig forklaring på hvorfor tannlegen foretrekker at pasienten må være i en slik tilstand, men da MÅ DET SIES OG FORKLARES. Å bli behandlet slik gjorde meg redd der og da, og det provoserte meg som betalende kunde. Jeg avbestilte videre behandling av det aktuelle tilfellet, og møtte heldigvis god behandling et annet sted. Når man søker hjelp hos en tannlege, er man faktisk en kunde......

Verste tannlegebesøket noensinne.

Klinikk: Farmandtannlegene Skrevet

Jeg var hos denne tannlegen for å trekke en visdomstann. Jeg har INGEN tannlegeskrekk, men kunne fort fått det etter dette besøket.
Hadde tidligere operert ut 3 vosdomstenner hos en annen tannlege/kjeveortoped.

Jeg har vanskelige tenner med krokete røtter, og har sittet 1,5 time hos skoletannlegen for å trekke en melketann, så har en del erfaring med tanntrekking/operasjon.

Fikk ingen informasjon underveis, kun en grønn duk over ansiktet. Ante ikke hva som foregikk og hadde vondt når han begynte. Forsøkte å gi tilbakemelding, men eneste jeg fikk var kjeft for at jeg ikke klarte gape høyt nok, og for at jeg blødde for mye.

Jeg begynte å gråte under den grønne duken, og da løftet han kun på duken og spurte hva problemet mitt var.

Trygt si jeg aldri drar tilbake dit. Sa ifra til "fast"tannlegen min om opplevelsen min også, for unner ingen andre lignende opplevelser.