Hanadalen Legesenter AS

Telefonnummer400 04 498400 04 4 ...
Hanaveien 17 4327 Sandnes

Siste vurderinger av behandlere ved Hanadalen Legesenter AS

Dårlig tilgjengelighet

Lege: Åsne Hagalid Skrevet

Jeg opplever at legekontoret har dårlig tilgjengelighet hvor det er vanskelig å få tak i dem på telefon. Der er også altfor lang ventetid på timene som blir delt ut da man vanligvis ikke får time før om 4 uker. Dette er i de aller fleste tilfeller altfor lenge å vente og man får en følelse av å ikke bli tatt på alvor.
Når man først kommer inn til time, er Åsne stort sett alltid på tiden. Det hender hun er forsinket, men vanligvis er det ikke lenge å vente.
Hun hører etter hva pasienten deler og henviser gjerne videre ved behov. Hun kunne vært noe bedre på å legge inn arbeid hvor det ofte kan være vanskelig å få den rette hjelpen man trenger.

Topp lege og person

Lege: Tabassum Sufian Skrevet

Grundig og imøtekommende. Alltid vel tatt imot og behandlet svært godt.
Følger opp og sørger for nødvendige henvisninger og annen ekspertutredeleser.
Anbefaler Tabassum Sufian på det absolutt varmeste.

Veldig flink

Lege: Hanne May Helvig Hetland Skrevet

Har hatt Hanne May som fastlege i mange år og har henne også som fastlege til barna. Hun er veldig trygg og flink. Føler alltid jeg får hjelp til det jeg trenger.

Veldig bra

Lege: Line Ravndal Skrevet

Hun tar seg god tid. Hun ser og hører deg. Hun bryr seg. Gir god service. Hun er den beste legen jeg har hatt.

Beste legen som finnes !

Lege: Inger Hovland Oftedal Skrevet

Jeg har hatt Inger som fastlege i mange år og kunne ikke hatt en bedre lege. Uansett hvilken grunn, stort eller smått, så viser hun oppriktig interesse for det du kommer der for. Hun tar seg god tid når det trengs, er forståelsesfull og samtidig veldig ærlig og klar. Ved den minste tvil henviser hun deg videre, og hun kjemper for deg om du har blitt dårlig behandlet eller ikke har fått den hjelpen du trenger.
Hun har i flere år hjulpet meg med både fysiske og psykiske problemer og er like god enten det er kroppen eller hodet som trenger hjelp !
Rett og slett ei fantastisk dame og jeg er glad for at jeg alltid føler meg i trygge hender.