Hanadalen Legesenter AS

Hanaveien 17 4327 Sandnes

Siste vurderinger av Hanadalen Legesenter AS

Flott lege

Lege: Inger Klippen Skrevet

Inger har hjulpet meg gjennom tøffe år med sykdom. Har henvist videre og tatt ting på alvor. Gode råd og tips med tanke på å leve med kroniske sykdommer, spesielt i ekstra dårlige perioder. God oppfølging.
Inger har uten tvil gjort livet mitt som kronisk syk lettere å leve. Er så takknemlig for å ha en fastlege som forstår.

Imøtekommende og forståelsesfull

Lege: Åsne Hagalid Skrevet

Fikk Dr.Hagalid da min lege ikke var tilgjengelig. Ble godt ivaretatt av henne. Kan trygt anbefale andre å gå til Dr.Hagalid.

Meget fornøyd med min fastlege

Lege: Hanne May Helvig Hetland Skrevet

Er kjempe fornøyd med min fastlege... kommer alltid til og blir tatt på alvor .... og følges alltid
grundige opp ...behagelig og flink lege..som jeg kan anbefale på det sterkeste til andre .... hilsen ..

Fantastisk lege, ELENDIG legekontor

Lege: Line Ravndal Skrevet

Line Ravndal er en grundig og kunnskapsrik lege. Jeg har alltid fått hjelpen jeg har trengt - og har alltid blitt tatt seriøst uansett hva det har dreid seg om. 5 stjerner :-)

Derimot er servicen i resepsjonen noe av det verste jeg har vært borti. Sekretærene er spydige og nedlatende, ventetiden er lang og jeg har sjeldent opplevd å bli tatt seriøst på telefon eller ved oppmøte. Har mange ganger ventet i evigheter på svar på telefon før jeg til slutt har blitt møtt med frekt personell med uinteresserte holdninger.

Veldig synd at dette trekker ned for de dyktige legene ved legekontoret, i og med at jeg nå bytter bort en helt super fastlege grunnet helsesekretærer som ikke gjør jobben sin. Jeg regner også med at jeg ikke er den eneste.

Skjerpings!!

Fastlege?

Lege: Hanne May Helvig Hetland Skrevet

Hanne May burde ikke vært fastlege. Hun har ikke den egenskapen av å kommunisere på det nivået som trengs. Hun ser deg ikke og bryr seg lite om hvordan hun snakker til deg. Fikk øyeblikkelig hjelp time som vanlig time da jeg ringte og trengte time. Hun skjelte meg direkte ut og sa at jeg skulle komme når det passet henne og ikke meg. Jeg var ikke klar over at damen i tlf hadde satt meg opp på øyeblikkelig hjelp time 4 uker før timen ble gjennomført.

Her burde det skjerpes noe voldsomt. Byttet lege på dagen!
Anbefaler ingen henne....