Hanadalen Legesenter AS

Hanaveien 17 4327 Sandnes

Siste vurderinger av behandlere ved Hanadalen Legesenter AS

Forståelsesfull og kompetent

Lege: Hanne May Helvig Hetland Skrevet

En fastlege jeg har full tillit til. Blir alltid møtt med forståelse og trygghet. Kunne ikke vært mer fornøyd både for meg selv, og barna mine.

Ovenfra og ned

Lege: Line Ravndal Skrevet

Var innom fastlegen for å få henvisning til spesialist ang. fjerning av noen føflekker. Line svarer: "disse kan jo jeg fjerne". Svarte at jeg var klar over det, men at jeg ønsket å gjøre det hos spesialist. Svaret på dette var "jeg nekter å skrive ut en henvisning, det er like idiotisk som å gå til gynekolog for å ta celleprøve. Da får du heller gå til Volvat og betale selv". Budskapet i seg selv er for så vidt greit, men jeg reagerer sterkt på tonefallet det ble sagt i, og spesielt at hun avslutter med å humre hånlig. Godt mulig at hun hadde en dårlig dag (hun var ca. 40 minutter forsinket), men jeg forventer å bli møtt med respekt. Jeg byttet fastlege dagen etter.

Super

Lege: Inger Klippen Skrevet

Har alltid tid. Lytter, gir konstruktiv tilbakemelding. Søker info der hun trenger og har mye empati samtidig som hun ikke duller med oss

Humørsvingende

Lege: Hanne May Helvig Hetland Skrevet

Dette må være den mest humørsvingede legen jeg noen gang har vært borti! Følte ikke jeg fikk hjelpen jeg trengte, har nå byttet fastlege og er utrolig takknemlig for å komme meg bort fra dette. Frarådes!

Kompetent og forståelsesfull - Takknemlig

Lege: Hanne May Helvig Hetland Skrevet

Jeg opplever Hanny May som meget kompetent, forståelsesfull og hyggelig. Jeg har slitt med psyken opp gjennom årene og har ikke fått ordentlig hjelp før jeg tilfeldigvis kom i kontakt med Hanne May i fbm. en hastetime. Jeg følte meg forstått da jeg forklarte henne det jeg opplevde og problemstillingen min ble tatt alvorlig. Jeg fikk tilbudt legemidler som støtte samt tilbud om å melde meg på kurs for å håndtere mine utfordringer.

Så hvis Hanne May leser dette vil jeg bare si at jeg er takknemlig for den hjelpen jeg har fått.

Dette er en Pluss-tjeneste.