Kragskogen Legesenter DA

HOLMENKOLLVEIEN 78B 0784 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Kragskogen Legesenter DA

Imøtekommende og flink

Lege: Øyvind Aa Skrevet

Øyvind er dyktig og imøtekommende. Det er alltid hyggelig å komme til konsultasjon. Han tar seg tid og tar pasienten på alvor.

Vennlig, konstruktiv og dyktig

Lege: Gerhard Gunnerus Bergh Skrevet

Dr Bergh lytter til pasientens behov. Jeg har sjelden blitt møtt med større evne til å respektere pasienten. I tillegg til dette har han stor faglig tyngde, og kan også operere bort føflekker med kirurgs presisjon. Dr Bergh får frem et smil når man trenger det mest. Jeg kan med stor trygghet anbefale Dr Berg, selv om jeg helst vil at han ikke skal bli for populær. Med ryddighet og ro finner han frem til løsninger og jeg er alltid litt lettere etter en time hos Dr Bergh. Alle burde ha en Dr Bergh på blå resept. Anbefales!

Dyktig og empatisk

Lege: Ella Kristina Bibby Detlie Skrevet

Detlie har vært min fastlege i mange år. Hun tar seg alltid god tid, og er kunnskapsrik på mange områder. Samtidig er hun åpen på hvor hun mangler spisskompetanse, og henviser videre til eksperter når det er nødvendig. Jeg har full tillit til henne

Ikke god på kommunikasjon

Lege: Gerhard Gunnerus Bergh Skrevet

Da jeg møtte Gerhard første gang som min nye fastlege var han unnvikende i blikket, knapp med ord og veldig opptatt av skjermen sin. Han virket uinteressert i å undersøke meg, og ga inntrykk av at jeg egentlig kom dit uten god nok grunn.

Med andre ord er han for meg en lite tillitsvekkende type. Faktisk den rake motsetning til leger jeg har hatt tidligere når det gjelder kommunikasjon og innstilling.

Kan godt hende han er faglig dyktig.
Kan også hende at han hadde en skikkelig dårlig dag. Men en god fastlege starter med god kommunikasjon for meg.

Profesjonell, trygg og forståelsesfull

Lege: Gerhard Gunnerus Bergh Skrevet

Opplever ham som en profesjonell lege med mye kunnskap og erfaring. Dette gir trygghetsfølelse for meg som pasient.