Kragskogen Legesenter

Holmenkollv. 78B 0784 Oslo

Siste vurderinger av Kragskogen Legesenter

Trygg og god fastlege

Lege: Øyvind Aa Skrevet

Jeg har hatt tre andre fastleger i løpet av mitt liv, og kan med hånden på hjertet si at dette er den beste fastlegen jeg har hatt. Han tar seg god tid til å høre på deg, og tillater at du tar opp flere ting på samme timen. Er profesjonell og trygg, og oppleves lett å snakke med. Jeg har tidligere vegret meg for å gå til lege pga tidligere leger som har bagatellisert mine problemer, men slik oppleves det ikke hos Øyvind. Samtidig bruker han sin kompetanse godt og kan betrygge deg dersom han mener at du ikke har noe å bekymre deg over. Om du opplever at problemene vedvarer eller blir forverret, og tar kontakt med denne fastlegen på ny, tar han saken på større alvor og henviser videre dersom han ser at han selv ikke har tilstrekkelig kompetanse. Han drøfter også aktuelle årsaker med deg som pasient, selv om han skulle være usikker. Dette er en fastlege som ser på deg som pasient som en likeverdig, i stedet for å ha en ovenfra-og-ned-holdning. Fantastisk!

tilstedeværende, dyktig og lyttende

Lege: Ella Kristina Bibby Detlie Skrevet

Jeg er pasient hos lege Kristina B.Detlie. Kragskogen legesenter i sin helhet er et godt legesenter som alltid yter beste service. Begge leger, også vikarlege er svært dyktige, vennlige og følger deg opp i stort og smått. Liten ventetid og dyktig helsepersonell.
Vennlig hilsen pasient

Tilstedeværende og blid

Lege: Ella Kristina Bibby Detlie Skrevet

Har hatt Kristina som fastlege i ca 3 år. Hun er alltid smilende og hyggelig i møte, hun lytter og tar seg tid. Kristina er profesjonell og henviser deg raskt videre etter egne vurderinger. Jeg anbefaler virkelig Kristina som fastlege. Du føler deg sett og hørt og behandlet på en respektfull og hyggelig måte. Hadde det ikke vært for at jeg har flyttet fra Oslo, ville jeg ikke byttet fastlege. Kristina er helt super!

takk til Ole Henning

Lege: Øyvind Aa Skrevet

Du har gjort tilværelsen min så mye bedre. Du har lyttet, vært imøtekommende til mine forslag og ydmyk. Sammen har vi funnet en god balanse i min funksjon og hverdag. Ønsker Ole lykke til videre😊

Gir opp Ole Henning, ikke kast bort tiden din du heller

Lege: Øyvind Aa Skrevet

Jeg hadde Øyvind Aa som fastlege i mange år og var fornøyd, men Ole Henning som har tatt over er en katastrofe. Jeg har vært hos Ole Henning 3 ganger men nå bytter jeg fastlege. Det er ikke det at han ikke hører hva du sier, han er fullstendig kompetanseløs! Styr unna, her kaster du bort både tid og penger