Holbergsgate Legesenter

Holbergs gate 6 3717 Skien

Siste vurderinger av behandlere ved Holbergsgate Legesenter

Flink lege etter min mening.

Lege: Frikk Øverland Bergsli Skrevet

Lytter til problemet, kommer med løsning og kaster ikke bort tiden med masse småprat. For en som meg passer det ypperlig med en slik lege. Kan varmt anbefales.

Veldig tillitsfull lege

Lege: Frikk Øverland Bergsli Skrevet

Har hatt Frikk som fastlege i rundt 2 år som lege, og må si at denne legen er det beste jeg hat vært hos.
Lytter til hva du har å si, og kommer med forslag, husker godt detaljer..

Fantastisk

Lege: Frikk Øverland Bergsli Skrevet

En kjempe flink lege som tar pasientene på alvor og tar tak i ting. Veldig lett å snakke med. Kjempe flink også med pasienter som er barn.

Ikke fornøyd

Lege: Frikk Øverland Bergsli Skrevet

Han er flink til å lytte, god å prate med og har empati men der stopper det. Han sjekker sjeldent opp hva som er årsaken men skriver fort ut en resept uten å faktisk vite 100% hva det er. En må ordne opp i det selv. Samme gjelder med babyen min. Kommer med spørsmål og går uten svar. Det virker som han har litt hastverk på slutten av timen og en føler seg nesten jaget ut. Syntes ikke han har så mye kompetanse.

Er der for pasienten!

Lege: Lars Kølving Jensen Skrevet

Lars tar pasienten på alvor. Har pga ulike plager vært til flere konsultasjoner i år, men han er alltid like lyttende og oppmerksom. Sier klart i fra at han konsentrerer seg om EN ting av gangen og tar det seriøst. En kveld tok han imot meg kl.17.00 fordi han ville ta unna for køen. Ble sendt rett på røntgen etterpå og Lars ringte meg senere på kvelden med info om resultatet av undersøkelsen. Snakk om service!