Tromøy legesenter

Elgveien 5 4818 Færvik

Siste vurderinger av behandlere ved Tromøy legesenter

ingen god lege

Lege: Mark Stephan Fagan Skrevet

En lege som ikke takler psykiske problemer.Eier ikke forståelse innenfor dette området.
Kan ikke se eller forstå en helhetlig helseproblematikk

Utrolig dyktig :)

Lege: Mark Stephan Fagan Skrevet

Han er flink til å lytte, gjør det han må. Han er utrolig mot meg og mine barn. Han har ringt flere ganger på kveldstid og spurt hvordan det går med oss, til og med hvordan det går med mannen min. Skal ikke bytte han ut

Kjempeflink lege

Lege: Mark Stephan Fagan Skrevet

Han tar seg alltid god tid og man føler virkelig at man blir ivaretatt hos ham. Kan trygt anbefale ham.

Den beste legen jeg har hatt.

Lege: Nina Holm Skrevet

Nina er en fantastisk lege. Hun tar seg godt tid,hun lytter og tar mine prob. på alvor,uansett hvor stort eller lite det er. Har hatt henne som fastlege i alle år,og ville aldri byttet hadde det ikke vært for at jeg har flyttet. Anbefaler Nina på det varmeste.

Beste legen jeg har hatt noen gang.

Lege: Nils Nærdal Skrevet

Nærdal har jeg gått til i over 10 år.Han er bare helt fabelaktig.Han tar seg god tid til å lytte.Og trenger du sykemeldinger eller henvisninger så skjer det veldig kjapt.Han er også en svært dyktig lege.Jeg har vært mye plaget med angst og da har han alltid tatt seg svært god tid til å prate med meg for psykologi er noe han virkelig kan.Bare positivt å si.