Vågsmyra Legesenter

Boganesveien 29 4020 Stavanger

Siste vurderinger av Vågsmyra Legesenter

Den beste legen

Lege: Solveig Smedvig Skrevet

Solveig er en fantastisk lege. Hun er alltid smilende og tar seg god tid. Jeg føler meg godt mottatt og ivaretatt hos henne. Hun lytter, stiller spørsmål og forklarer grundig. Hun har en rolig og trygg personlighet. I tillegg er hun veldig god til å følge opp. Jeg føler meg alltid bedre etter å ha vært hos henne. Hun er en varm og medmenneskelig lege som jeg anbefaler på det sterkeste.

Fantastisk!!

Lege: Solveig Smedvig Skrevet

Tar seg god tid, smilende og kunnskapsrik.
Lytter og er oppdatert når en kommer.
Vil absolutt anbefale henne til andre!

Dyktig og engasjert lege

Lege: Solveig Smedvig Skrevet

Smedvik er lyttende til pasientens tanker og behov. Hun er grundig når det er nødvendig, og ikke minst er hun empatisk og respektfull i sitt møte med oss pasienter. En lege jeg vil anbefale på det sterkeste!

En god lege.

Lege: Vegard Løkken Aase Skrevet

Veldig fornøyd med legen. Den beste fastlegen jeg har hatt. Lett å kommunisere med, og har sørget for at jeg har fått korrekt behandling de få gangene jeg har hatt bruk for lege.

en fantastisk lege

Lege: Solveig Smedvig Skrevet

Solveig Smedvig er virkelig den beste legen jeg noen sinne har hatt. Hun er lyttende, og empatisk. Viser interesse ovenfor å hjelpe med symptomene jeg presenterer. Hun fremstår opptatt av å hjelpe, uavhengig av hvilke type problemer man kommer med. Hun er også svært hyggelig, og jeg føler meg veldig ivaretatt av denne legen, da hun tar mine symptomer og plager seriøst, og henviser videre når hun (og jeg) mener at dette er nødvendig. Alt i alt, en fantastisk lege!