Vågsmyra Legesenter

Boganesveien 29 4020 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Vågsmyra Legesenter

Lite imøtekommende

Lege: Elma Ramic Skrevet

Både under svangerskap og ved. alvorlig sykdom har jeg følt meg lite imøtekommende.
Snakker nedverdigende og lytter ikke.
Kommer alltid 30-40 min forsinket inn til avtalene.
Lite kunnskap i forhold til min problematikk, uten å innrømme det selv, og heller søke hjelp andre plasser.
Opptred lite profesjonelt på alle plan.
Benyttet meg av turnuslege, til ny lege ved annet legekontor ble innvilget.

Flink og imøtekommende

Lege: Elma Ramic Skrevet

Veldig hyggelig. Stilte gode spørsmål, fulgte ordentlig opp etter timen, tilgjengelig og kunnskapsrik

Lege: Elma Ramic Skrevet

Elma er veldig hyggelig og imøtekommende. Jeg blir tatt på alvor, og jeg føler meg godt ivaretatt. Jeg er svært fornøyd med henne og er glad for at jeg har henne som lege.

Dyktig og hyggelig

Lege: Vegard Løkken Aase Skrevet

Hatt Vegard som fastlege i 6-7 år. Veldig fornøyd. Kunnskapsrik og dyktig. Lett å kommunisere med. Har beholdt ham som fastlege selv om jeg har flyttet lengre unna

Det skorter på det medmenneskelige

Lege: Vegard Løkken Aase Skrevet

Vegard Aase evnet ikke å bidra med noe som helst konstruktivt på bakgrunn av pasient som hadde behov for hjelp til kartlegging av symptomer og videre utredning. Han virket totalt fraværende under våre møter, og stilte de samme spørsmålene gjentatte ganger uten å vise antydning til mottagelighet eller interesse. Har nå byttet til en annen fastlege og blir endelig sett og fulgt opp.

Dette er en Pluss-tjeneste.