Vågsmyra Legesenter

Boganesveien 29 4020 Stavanger

Siste vurderinger av Vågsmyra Legesenter

Dårlig

Lege: Vegard Løkken Aase Skrevet

Ble ikke hørt, men jeg ble ledd av, og gjort narr av. Oppførte seg rett og slett frekt.
Anbefaler ikke denne legen dersom du har et større sykdoms bilde.

Pass på ikke bruk lange setninger for han hører kun stikkord... er så opptatt i egne tanker at han fremstilte samme spørsmål 3 ganger rett etter hverandre.

Ja, han er flink til å sende deg videre. Er enig med det punktet tilde andre som har gitt vurderinger, men det er de du kommer til som hjelper, ikke han. Hvorfor får han ros og ære for hva de andre fikk til??

Usikker. Uklar kommunikasjon.

Lege: Solveig Smedvig Skrevet

Kommunikasjonen mellom meg og denne fastlegen fungerte ikke bra, jeg opplevde ikke at hun forstod spørsmålene mine eller satte seg godt nok inn i problemstillingen og min historikk. Det var uklarhet rundt behandling, og jeg savnet trygghet og utvetydighet hos denne legen.

Fantastisk flink og hyggelig

Lege: Vegard Løkken Aase Skrevet

Veldig flink og omsorgsfull. Tar seg god tid og lytter. Faglig svært dyktig! Flink med voksne og barn!

Den beste legen

Lege: Solveig Smedvig Skrevet

Solveig er en fantastisk lege. Hun er alltid smilende og tar seg god tid. Jeg føler meg godt mottatt og ivaretatt hos henne. Hun lytter, stiller spørsmål og forklarer grundig. Hun har en rolig og trygg personlighet. I tillegg er hun veldig god til å følge opp. Jeg føler meg alltid bedre etter å ha vært hos henne. Hun er en varm og medmenneskelig lege som jeg anbefaler på det sterkeste.

Fantastisk!!

Lege: Solveig Smedvig Skrevet

Tar seg god tid, smilende og kunnskapsrik.
Lytter og er oppdatert når en kommer.
Vil absolutt anbefale henne til andre!