Vegard Løkken Aase

Autorisasjon (2012)

Vågsmyra Legesenter Telefonnummer400 06 409400 06 4 ...
Boganesveien 29 4020 Stavanger
Vegard Løkken Aase er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Vegard Løkken Aase

Uinteressert

Han virker uinteressert i det jeg har til å si. Har flere ganger snakket om symptomer jeg får, men går hjem tilbake og blir bedt om å bare ta paracet. Savner varme og og god service med empati. Han stiller samme spørsmål og måtte gå gjentatte ganger får å få behandling. Alt i alt var han ganske lite interessert i det jeg og andre hadde å si. Har byttet fastlege nå.

Godt ivaretatt

Jeg føler meg godt ivaretatt på alle områder. Føler meg trygg og har god tillit med tanke på det medmenneskelige og kunnskap. Det gjelder også legesenteret generelt.

Lite interessert

Oppleves som lite interessert. Var kjapp med å "bagatellisere" plagene mine, og hadde ingen konkrete råd å komme med når jeg spurte hva jeg kunne gjøre videre.

Mangler rett og slett litt på det medmenneskelige. Savner en tilstedeværelse, varme og empati som man ofte skulle trenge fra sin fastlege.

Betalte heller for time hos privat lege sist jeg hadde et problem, enn å få hjelp fra egen fastlege.. Veldig synd..

Ellers oppleves også imøtekommelsen og servicen på legesenteret generelt som dårlig.

Legen svarer dog raskt på e-henvendelser og følger opp raskt når man sender inn e-henvendelse!

Lytter ikke - faglig svak

Etter flere svært dårlige opplevelser med denne legen har jeg nå satt meg på venteliste hos en annen lege. Opplever at han ikke klarer å lytte og ta til seg informasjon om det jeg kommer til legekontoret for å få hjelp med. Han evner ikke å forstå psykisk sykdom, og jeg har flere ganger opplevd å bli latterliggjort og å ikke bli trodd på når jeg forteller om symptomer jeg har.

Dyktig og hyggelig

Hatt Vegard som fastlege i 6-7 år. Veldig fornøyd. Kunnskapsrik og dyktig. Lett å kommunisere med. Har beholdt ham som fastlege selv om jeg har flyttet lengre unna