Vegard Løkken Aase

Boganesveien 29 4020 Stavanger
Vegard Løkken Aase er en av 123 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Vegard Løkken Aase

Tålmodig, faglig og lyttende

Er veldig fornøyd med måten jeg blir møtt på. Er lett å være åpen og ærlig. Får den hjelpen jeg trenger og svar på det jeg lurer på.

Dyktig og hyggelig

Hatt Vegard som fastlege i 6-7 år. Veldig fornøyd. Kunnskapsrik og dyktig. Lett å kommunisere med. Har beholdt ham som fastlege selv om jeg har flyttet lengre unna

Det skorter på det medmenneskelige

Vegard Aase evnet ikke å bidra med noe som helst konstruktivt på bakgrunn av pasient som hadde behov for hjelp til kartlegging av symptomer og videre utredning. Han virket totalt fraværende under våre møter, og stilte de samme spørsmålene gjentatte ganger uten å vise antydning til mottagelighet eller interesse. Har nå byttet til en annen fastlege og blir endelig sett og fulgt opp.

Lite engasjert

Fikk tildelt vegard som fastlege da min faste fastlege sluttet på vågsmyra legesenter. Føler selv at han er lite engasjert. Opplevd at han nærmest sitter og ler, og at han blir oppgitt. Lite punktlig. Har aldri opplevd å komme inn på tiden, som oftes har jeg måttet vente i minimum 10-15 minutter. Nå har jeg byttet både fastlege og legekontor, og det angrer jeg ikke ett sekund på!

Flink lege!

Vegard er en lege som jeg kan kontakte når som helst. Han svarer alltid raskt. Han lytter. Han bryr seg. Han er kunnskapsrik. Han er aldri sur på jobb. Terningkast 5!