Vågsmyra Legesenter

Telefonnummer400 06 409400 06 4 ...
Boganesveien 29 4020 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Vågsmyra Legesenter

Lite interessert

Lege: Vegard Løkken Aase Skrevet

Oppleves som lite interessert. Var kjapp med å "bagatellisere" plagene mine, og hadde ingen konkrete råd å komme med når jeg spurte hva jeg kunne gjøre videre.

Mangler rett og slett litt på det medmenneskelige. Savner en tilstedeværelse, varme og empati som man ofte skulle trenge fra sin fastlege.

Betalte heller for time hos privat lege sist jeg hadde et problem, enn å få hjelp fra egen fastlege.. Veldig synd..

Ellers oppleves også imøtekommelsen og servicen på legesenteret generelt som dårlig.

Legen svarer dog raskt på e-henvendelser og følger opp raskt når man sender inn e-henvendelse!

Lytter ikke - faglig svak

Lege: Vegard Løkken Aase Skrevet

Etter flere svært dårlige opplevelser med denne legen har jeg nå satt meg på venteliste hos en annen lege. Opplever at han ikke klarer å lytte og ta til seg informasjon om det jeg kommer til legekontoret for å få hjelp med. Han evner ikke å forstå psykisk sykdom, og jeg har flere ganger opplevd å bli latterliggjort og å ikke bli trodd på når jeg forteller om symptomer jeg har.

Grundig og tydelig

Lege: Vidar Hodneland Skrevet

Nøyaktig og grundig i sine vurderinger. Møter meg på en behagelig måte som gjør at jeg føler meg sett og forstått, det er enkelt å kommunisere.

Veldig fornøyd!

Lege: Elma Ramic Skrevet

Veldig fornøyd med Elma. Hun lytter godt, setter seg inn i problemet og forstår godt pasientens synspunkt.

Jeg er meget fornøyd

Lege: Elma Ramic Skrevet

Hun er flink og dyktig lege! Jeg og mine 3 barn har vært hos henne mange ganger. Alltid gir tid og svarer kjapt på e konsultasjoner. Vil aldri bytte!