Vågsmyra Legesenter

Telefonnummer400 06 409400 06 4 ...
Boganesveien 29 4020 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Vågsmyra Legesenter

Lite engasjert

Lege: Vegard Løkken Aase Skrevet

Fikk tildelt vegard som fastlege da min faste fastlege sluttet på vågsmyra legesenter. Føler selv at han er lite engasjert. Opplevd at han nærmest sitter og ler, og at han blir oppgitt. Lite punktlig. Har aldri opplevd å komme inn på tiden, som oftes har jeg måttet vente i minimum 10-15 minutter. Nå har jeg byttet både fastlege og legekontor, og det angrer jeg ikke ett sekund på!

Helt fantastisk

Lege: Elma Ramic Skrevet

Jeg syns Elma er akkurat som en fastlege/lege skal være. Hun er helt fantastisk imøtekommende, føler jeg blir tatt utrolig på alvor. Føler også at hun virkelig vil hjelpe og finne en løsning på div plager. Virker som hun virkelig tenker ut løsninger og bryr seg om at jeg skal ha det best mulig.

Dyktig, omsorgsfull, kunnskapsrik og effektiv

Lege: Vegard Løkken Aase Skrevet

Jeg har hatt han som min lege i mange år. Aldri vært misfornøyd med ham. De få gangene jeg har hatt behov for lege har han vært en god lytter. Gitt gode råd og riktige behandlinger. Han klarer å skape tillit hos pasienten meget raskt, dette er tegn på hans dyktighet som en lege som virkelig gir 110% når han behandler deg. Absolutt anbefalt

Glemsk

Lege: Vegard Løkken Aase Skrevet

Dette er en lege som' lytter'.Men han hører ikke etter.Stiller de samme spørsmålene om og og om igjen fra tidligere legitime som jeg har svart på mange ganger før.

Dårlig opplevelse

Lege: Elma Ramic Skrevet

Lite forståelse å få her, tydelig at hun ikke bryr seg om pasientene sine. Veldig opptatt av at jeg som pasient skal betale så mye som mulig, fikk til og med rekning når hun ringte meg for å spørre om noe. Veldig glad for at jeg har fått byttet lege.