Vågsmyra Legesenter

Telefonnummer400 06 409400 06 4 ...
Boganesveien 29 4020 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Vågsmyra Legesenter

Beste legen jeg har hatt !

Lege: Elma Ramic Skrevet

Min familie og jeg har blitt veldig godt ivaretatt av dr.Ramic. Hun er veldig effektiv og flink, samtidig som hun er hyggelig, sympatisk og alltid har et smil på lur. Flink til å lytte og tar tak i ting !

Hyggelig og flink fastlege

Lege: Elma Ramic Skrevet

Elma er veldig hyggelig og imøtekommende. Jeg blir tatt på alvor, og jeg føler meg veldig ivaretatt av henne som lege. Jeg er svært fornøyd med Elma, og er glad for at jeg har henne som fastlege.

Fantastisk lege

Lege: Elma Ramic Skrevet

Flink lege som bruker god tid og får en til å føle seg sett og hørt. Hun er også grundig og faglig dyktig og jeg føler meg godt ivaretatt. Alt i alt veldig fornøyd med denne legen !

Skuffende

Lege: Elma Ramic Skrevet

Vært hos Elma en gang. Var lite imøtekommende, å virket som hun bare ville ha meg ut. Avbrøt meg flere ganger da jeg prøvde å forklare hva som var galt. Så fikk veldig lite ut av timen. Virket som hun ikke var interessert i å høre hva jeg hadde å si.

Ikke fornøyd

Lege: Elma Ramic Skrevet

Jeg har vært en gang hos Elma. Hun var lite forståelsesfull for min sykdom og var mest interessert i å fylle ut journalen min. Hun avbrøt hele tiden og jeg fikk ikke informert om det jeg kom for å si. Jeg likte heller ikke det hun skrev i min journal og måtte si at det du skriver er ikke riktig. Jeg har depresjon fordi min søster døde og i tillegg har min sønn en fødselsskade som svekker livskvaliteten til meg og familien. Jeg trengte ny resept på sovemedisin, men fikk ikke gitt beskjed om dette da jeg hele tiden ble avbrutt. Jeg fikk mange spørsmål om andre mennesker i familien fra legen, så jeg fikk ikke fortalt om hvorfor jeg kom til henne, eller hvilke symptomer jeg har på depresjon. Hun sa bare at jeg var sliten og at andre i familien bør hjelpe til mer hjemme. Jeg trenger ikke mer hjelp hjemme. Jeg trengte hjelp fra legen.