Vågsmyra Legesenter

Telefonnummer400 06 409400 06 4 ...
Boganesveien 29 4020 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Vågsmyra Legesenter

Uempatisk og uinteressert

Lege: Elma Ramic Skrevet

Har aldri truffet en lege som er så lite forberedt til timen. Vil ikke hjelpe med det du kommer for. Hvis du har bestilt time på forhånd og uheldigvis har mer enn et problem, blir du bedt om å velge en av tingene fordi hun ikke har tid til å gå gjennom mer enn en ting. Veldig lite forståelsesfull og hun er alltid i dårlig humør. Mener at hun er like mye psykiater som almennpraktiserende lege.

Nedverdigende opplevelse

Lege: Elma Ramic Skrevet

Kom inn til time for en enkel somatisk problemstilling. Opplevde denne legen som overlegen og lite opptatt av det jeg kom for, men heller opptatt av deler av journal som lå mange år tilbake i tid. Opplevdes fraværende og lite imøtekommende.

Dårlig

Lege: Vegard Løkken Aase Skrevet

Ble ikke hørt, men jeg ble ledd av, og gjort narr av. Oppførte seg rett og slett frekt.
Anbefaler ikke denne legen dersom du har et større sykdoms bilde.

Pass på ikke bruk lange setninger for han hører kun stikkord... er så opptatt i egne tanker at han fremstilte samme spørsmål 3 ganger rett etter hverandre.

Ja, han er flink til å sende deg videre. Er enig med det punktet tilde andre som har gitt vurderinger, men det er de du kommer til som hjelper, ikke han. Hvorfor får han ros og ære for hva de andre fikk til??

Fantastisk flink og hyggelig

Lege: Vegard Løkken Aase Skrevet

Veldig flink og omsorgsfull. Tar seg god tid og lytter. Faglig svært dyktig! Flink med voksne og barn!

En god lege.

Lege: Vegard Løkken Aase Skrevet

Veldig fornøyd med legen. Den beste fastlegen jeg har hatt. Lett å kommunisere med, og har sørget for at jeg har fått korrekt behandling de få gangene jeg har hatt bruk for lege.