Sør Arena Legesenter DA

Telefonnummer38 12 30 2038 12 30 ...
Stadionveien 21 4632 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Sør Arena Legesenter DA

Doktor

Damn best doc in town.
Kan kun anbefale denne super hyggelige mand.
Har besøgt klinikken et par gange, og er super tilfreds med dette sted, kan kun anbefale andre til at vælge denne doktor.
Kan kun sige, at her får man en super behandlning, og tid til at høre på en.

Hjelpsom og trygg

Lege: Rasmus Overgaard Ladefoged Skrevet

Har hatt Rasmus som fastlege i to år, og er strålende fornøyd. Jeg har hatt behov for en god del hjelp de siste årene, og Rasmus stiller alltid opp, han finner tid til meg, og hjelper meg.
Jeg stoler på rådene han gir meg, og føler meg alltid hørt.
Stor kontrast fra min forrige fastlege som var ganske fraværende. Anbefaler Rasmus på det sterkeste.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Gunn Marit Stenseth Daaland Skrevet

Anbefales på det sterkeste! Hyggelig å prate med. Lytter godt. Sender kjapt henvisning. Gir god behandling.

Ser hele mennesket

Lege: Rasmus Overgaard Ladefoged Skrevet

Utrolig dyktig og dedikert lege. Har vært min fastlege i 8 år. Han ser pasienten og er flink til å lytte. Har ofte gode løsninger og forslag. Anbefales på det varmeste.

Varm og dyktig

Lege: Gunn Marit Stenseth Daaland Skrevet

Gunn Marit er en lege som møter deg med øyekontakt og et smil. Hun lytter til det som blir sagt. Hun tar meg på alvor og spør meg alltid om "er det noe mer du tenker på". Aldri har jeg følt at hun stresser over å bli raskt ferdig. Hun viser faglig dyktighet og hun forklarer gjerne.
Meget fornøyd av å ha fått henne etter å fått legeskrekk av min forrige lege, har nå ikke skrekk for legebesøk lengre. I tillegg har hun på det nye legesenteret fått pasientsky som gjør at en ser alle ledige timer noe som er prima i planlegging. Der sender hun gjerne lange meldinger og svar på prøver etc :)