Rasmus Overgaard Ladefoged

Autorisasjon (2005)

Sør Arena Legesenter DA Telefonnummer38 12 30 2038 12 30 ...
Stadionveien 21 4632 Kristiansand S
Rasmus Overgaard Ladefoged er en av 114 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Rasmus Overgaard Ladefoged

Beste legen!

Har hatt Rasmus som fastlege siden 2014, og er meget fornøyd. Så fornøyd at jeg har beholdt ham som fastlege selv om jeg har flyttet 2 timer unna til en ny kommune.
Han viser at han har bred kunnskap, lytter når det trengs og sier ting som det er.
Besøkt han i forbindelse med både psykiske plager og svangerskap, og det oppleves trygt.

Verdens beste lege

Rasmus er den beste legen jeg noen gang har hatt. Han er forståelsesfull, lytter, oppmerksom og får en til å føle seg sett. Han tar seg tid. Jeg opplever han rett og slett som et veldig godt menneske. Kommer aldri til å bytte fastlege. Har ingenting å utsette på han.

Empatisk, åpen og dyktig

Veldig imøtekommende. Har aldri inntrykk av at han ikke har tid, selv når det er travelt. Lytter og tar problemene seriøst, men vil basere tilbakemeldingen på kunnskap. Veldig mild og hensynsfull, derfor oppleves det som trygt å komme til ham. Han er flink til å henvise når han ikke kan finne en løsning selv. Alt i alt en meget dyktig lege.

An excellent doctor

He has a lot of patience, takes in account all your concerns and he is super understanding when you are not use to the Norwegian health system. Great with kids as well. All the staff is super helpful.

Favorittlegen

Hos Rasmus føler jeg meg alltid sett, hørt og trygg. Han har gitt meg gode råd hele veien, og han som lege anbefales på det sterkeste!