Rasmus Overgaard Ladefoged

Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S
Tlf: 38 12 88 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Rasmus Overgaard Ladefoged er en av 83 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Rasmus Overgaard Ladefoged

Trygg, sympatisk og ekstremt kompetent!

Rasmus har vært min første fastlege i voksen alder – og jeg har hatt han i tre år. Det er med tungt hjerte at jeg i dag måtte bytte til en fastlege i Oslo. Jeg tror absolutt ikke noen kan måle seg med han. Han lyttet, og tok meg på alvor. Han er vittig og blid, samt alvorlig når han må. Ekstremt kompetent og rett og slett et prakteksemplar.

Kan fort skje at jeg setter meg på venteliste igjen, og heller får takle pendlingen. Han er virkelig den snilleste og flinkeste. Anbefales til hele sørlandet!!

Rasmus er absolutt fantastisk.

Har hatt Rasmus til lege i flere år. Han er simpelthen så skjønn, varm, omsorgsfull og utrolig flink!

Knakende god lege

Hører etter og setter seg godt inn i saken, og er hyggelig og effektiv.

Selve legesenteret bærer litt preg av overbooking, og jeg er vant med å måtte vente litt på avtalte timer.

Kompetent, lyttende og sensitiv

Veldig flink og behagelig lege som tar meg seriøst, selv med problemer andre leger ikke har har hjulpet meg videre med. Han er flink til å henvise til rett spesialist og han ser helheten mellom hode og kropp. Har så langt ikke opplevd noe videre kritikkverdig i våre møter.
Han er også sensitiv og flink i forhold til følelsesladede emner. Generelt en meget dyktig og kompetent lege.

Det er uansett viktig å nevne at ventetiden på venterommet ofte er lang, og det som regel er en del forsinkelser. Kvadraturen legesenter gir et inntrykk av å være overbelastet. Det er veldig vanskelig å få kontakt per telefon med sekretærene, og dette er tidvis en utfordring.

Med andre ord er det svært lite å utsette på Ladefoged, men det er visse utfordringer med legesenteret generelt.

Trygg og imøtekommende

Svært dyktig i sitt fag, ønsker du en lege som ser deg og dine behov velger du Rasmus. Har aldri følt meg så godt ivaretatt på et legekontor som jeg gjør hos ham, han lytter og tar seg god tid. Godt humør og god humor har han også. Anbefales!

Flink og oppdatert

Holder seg oppdatet faglig og tar seg tid til meg som pasient. Fokusert og gir det jeg krever av min fastlege og litt til. Fornøyd.

Meget god lege

Lyttende og empatisk. Sympatisk, trygg og kunnskapsrik. Setter også krav til egeninnsats. Legen er tilgjengelig og imøtekommende.

Absolutt tilrådelig!

Åpen og vennig lege som lytter, tenker etter og er handlekraftig; absolutt å anbefale.

Min Fastlege....

Lyttende og hyggelig. Rasmus har tillitvekkende vurderinger og alltid gode svar.

Sympatisk og flott!

Herligfred, jeg er så glad for å ha funnet denne fantastiske legen! Er i en vanskelig situasjon, og selv om min legetime gjaldt noe helt annet i utgangspunktet tok han seg god tid og lyttet/gav gode råd når jeg luftet min situasjon. Så i tillegg til å ha god faglig kompetanse er dette en man føler seg godt ivaretatt hos. Tommel opp !

Fantastisk :)

Aldri hatt en så bra lege! Rasmus er dyktig, snill og omsorgsfull. Jeg er kjempefornøyd med min nye fastlege. Anbefales!

Dårlig - Null oppfølging

Jeg har ikke så gode erfaringer med denne legen. Etter at jeg har hatt gjentatt blodpropp to ganger har jeg vært litt rundt omkring i sykehusapparatet. Jeg har vært heldig med spesialister som har tatt saken videre og sendt meg til diverse utredninger de siste seks måneder.
MEN Rasmus, som har fått kopier av undersøkelsene har ikke gitt lyd fra seg.

Mulig dette er helt normalt hos fastleger. (de får jo deler av inntekten sin uansett om de gjør noe eller ikke)

Men jeg er altså ikke imponert.

Menneskelig!

Han er menneskelig, lyttende, forståelsesfull og løsningsorientert.

Dyktig, vennlig og tilstede

Kort og godt en meget god lege som kan sakene sine. Lytter og forstår problemstillingen raskt. Aldri følt at det har vært forhastet.

Fantastisk !

Jeg har aldrig hatt en så flink og faglig god fastlege, jeg kommer aldrig til og bytte fastlege så lenge han er tilgjengelig !! Anbefales på det sterkeste !

Anbefales!

Veldig dyktig lege. Har stor faglig kompetanse og lytter til alt du har å si.
Kunne aldri tenkt meg en annen fastlege.

Håper han trives godt i Kristiansand, slik at han aldri flytter.

Surrete

Lite direkte blikk kontakt. Byttet da jeg følte jeg ikke ble tatt alvorlig

Helt fantastisk - Den beste jeg har hatt (og det er en del!)

Tar seg god tid til deg, empatisk, hører på det du har på hjertet. Sender deg videre i systemet raskt hvis dette trengs. Synes heller ikke ventetiden for å komme inn har vært noe å si på. Jeg håper jeg aldri trenger å flytte fra Kristiansand, for da mister jeg også det jeg tror jeg er Norges dyktigste og hyggeligste lege.

Dårligste legen

Tar ikke fatt i ting når pasienten spør om det. meget misfornøyd!

For en fantastisk lege...

Aldri hatt en så bra lege! Skal aldri bytte heller