Rasmus Overgaard Ladefoged

Kvadraturen Legesenter
Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S
Rasmus Overgaard Ladefoged er en av 81 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Rasmus Overgaard Ladefoged

Rasmus er absolutt fantastisk.

Har hatt Rasmus til lege i flere år. Han er simpelthen så skjønn, varm, omsorgsfull og utrolig flink!

Knakende god lege

Hører etter og setter seg godt inn i saken, og er hyggelig og effektiv.

Selve legesenteret bærer litt preg av overbooking, og jeg er vant med å måtte vente litt på avtalte timer.

Kompetent, lyttende og sensitiv

Veldig flink og behagelig lege som tar meg seriøst, selv med problemer andre leger ikke har har hjulpet meg videre med. Han er flink til å henvise til rett spesialist og han ser helheten mellom hode og kropp. Har så langt ikke opplevd noe videre kritikkverdig i våre møter.
Han er også sensitiv og flink i forhold til følelsesladede emner. Generelt en meget dyktig og kompetent lege.

Det er uansett viktig å nevne at ventetiden på venterommet ofte er lang, og det som regel er en del forsinkelser. Kvadraturen legesenter gir et inntrykk av å være overbelastet. Det er veldig vanskelig å få kontakt per telefon med sekretærene, og dette er tidvis en utfordring.

Med andre ord er det svært lite å utsette på Ladefoged, men det er visse utfordringer med legesenteret generelt.

Trygg og imøtekommende

Svært dyktig i sitt fag, ønsker du en lege som ser deg og dine behov velger du Rasmus. Har aldri følt meg så godt ivaretatt på et legekontor som jeg gjør hos ham, han lytter og tar seg god tid. Godt humør og god humor har han også. Anbefales!

Flink og oppdatert

Holder seg oppdatet faglig og tar seg tid til meg som pasient. Fokusert og gir det jeg krever av min fastlege og litt til. Fornøyd.