Røyken Legekontor

Bråsetveien 10 3440 Røyken

Siste vurderinger av behandlere ved Røyken Legekontor

Veldig flink og hyggelig lege

Lege: Christian Steenfeldt-Foss Skrevet

Christian Stenfeldt-Foss er en utrolig hyggelig lege som jeg anbefaler :) han er morsom å snakke med, og flink til det han driver med. Han er engasjert ved siden av jobben også, så man ender fort opp med å diskutere gårsdagens dokumentar eller annet med han under undersøkelsen også. Det er hyggelig, så blir det litt mer avslappet stemning. Han har tatt godt vare på meg i alle fall, og anbefaler han videre:) det eneste som er litt dumt er at han er litt opptatt, så det kan ta litt tid å få time enkelte ganger. Men ellers tipp topp!

Veldig bra!

Lege: Christian Steenfeldt-Foss Skrevet

Jeg har bare gode erfaringer med Christian som lege, og har gått til han hele livet.

en lege man kan stole på, den beste legen jeg og min kone har hatt

Lege: Christian Steenfeldt-Foss Skrevet

Foss er en lege man kan stole på og som følger opp sine passienter,
Jeg og min kone haar hatt christian i mange år, vi reiser ca 7 mil hver mnd til konsultasjoner, lang reise, men vi har så absolutt ikke til hensikt å kutte han ut som vår fastlege. han var den som fant ut at noe var galt med meg, fikk meg på røntgen og fikk der påvist lungekreft. etter operasjonen min har han fulgt meg nøye opp ved hver konsultasjon. kona mi har også problemer med kroppen, og han følger henne også nøye opp, så konklusjonen min blir en bedre lege må man lete lenge etter.

Han tar oss på alvor..

Lege: Christian Steenfeldt-Foss Skrevet

Dette er en lege man kan ta opp alt med, han er spesielt flink med barn som har legeskrekk! Kjempe flink lege som finner løsninger, og som lytter!

superflink

Lege: Christian Steenfeldt-Foss Skrevet

føler meg trygg , han kan lytte, har gode råd , skriver resept på medisiner jeg be om som jeg har fått anbeflt av andre med samme sykdom uten å diskutere