Røyken Legekontor

Bråsetveien 10 3440 Røyken

Siste vurderinger av behandlere ved Røyken Legekontor

Rolig og lyttende

Lege: Geir Helgeland Skrevet

Har hjulpet meg mye gjennom en vanskelig tid. Sjelden forsinket, men tar seg tid når det trengs. Kunnskapsrik.

Trygg, støttende og kunnskapsrik

Lege: Geir Helgeland Skrevet

Rolig, tar seg tid til pasienten. Støttende og løsningsorientert. Svarer raskt og er sjelden forsinket. Omsorgsfull og har mye kunnskap om ulike tema.

Dårlig

Lege: Christian Steenfeldt-Foss Skrevet

Har liten tid til pasienten sin. Snakker i telefon mens pasienten sitter der og har vondt. Har ikke interesse i å lytte til pasienten sin. Jeg har vært hos ham kun to ganger som var nok til å bytte ham. Den første gangen satt han og snakket i tlf veldig lenge og fortalte meg at det var en pasient som var alvorlig syk og sendte meg ut etter 2min. Jeg ga ham en sjanse til og bestilte en ny time, mens jeg satt og ventet kom han og plukket noen og spurte om de skulle til ham. Måtte vente i en halv time og da jeg gikk inn kom en annen lege og spurte ham om en annen pasient og jeg ble sendt ut etter 3min. Viktigere å få inn neste pasient og tjene mer penger.

Flink lege

Lege: Geir Helgeland Skrevet

Flink til å lytte og forklare.
God oppfølging.
Så punktlig som mulig, men tar seg tid.
Flink med barn.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Christian Steenfeldt-Foss Skrevet

Jeg må dessverre bytte fastlege nå. Da jeg har flyttet.
Han har hjulpet meg med senebetennelse i hoftene. Jeg var ikke klar over det og har gått med det i mange mange år. Ingen andre har klart å finne ut av hva det var. Nå har jeg endelig begynt å trene igjen. Før dette så var ikke det mulig