Røyken Legekontor

Bråsetveien 10 3440 Røyken

Siste vurderinger av behandlere ved Røyken Legekontor

Trygg og presis

Lege: Christian Steenfeldt-Foss Skrevet

Sjeldent jeg opplever forsinkelser her. Legen husker hva vi har snakket om før, og jeg slipper å bruke unødvendig tid på det. Lett å få kontakt med via nettet. Han bruker tiden han skal på meg, og jeg føler ikke at jeg må stresse. En god lege med god kunnskap.

Fantastisk lyttende lege.

Lege: Geir Helgeland Skrevet

Han tar seg tid, veldig faglig sterk og er omsorgsfull. Han har vært en enorm flink lege på den lille tiden jeg har trengt hans hjelp. Anbefales på det sterkeste!

Anbefales på det varmeste!

Lege: Christian Steenfeldt-Foss Skrevet

Kunnskapsrik, blid og imøtekommende. Tar seg alltid god nok tid og du føler deg sett og hørt. Jeg og mine barn har brukt han i mange år. De har fortsatt å bruke han selv etter at de har blitt voksne. Vi har ganske lang reisevei, men vi vil ikke bytte.

Ikke fornøyd

Lege: Christian Steenfeldt-Foss Skrevet

En meget så arrogant lege det er vanskelig å få time hos,,,
Lytter ikke , følger ikke opp pasientene i det heletatt

Tror nok legen er dyktig nok. Virker som han har god greie på det han snakker om.

Lege: Christian Steenfeldt-Foss Skrevet

Legen virker stresset og har liten tid til pasienten. Virker ikke som han har tid og tilstrekkelig interesse i å lytte til pasienten. Mulig fastlegeordningen gir ham for mange pasienter. Opplever stadig at jeg ikke får fremmet mine problemer for ham. Viktigere å få inn neste pasient.