Røyken Legekontor

Bråsetveien 10 3440 Røyken

Siste vurderinger av behandlere ved Røyken Legekontor

Tilgjengelig, rask og dyktig

Lege: Christian Steenfeldt-Foss Skrevet

Dette er uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt. Han tar seg god tid, er betryggende og skriver ikke ut antibiotika over en lav sko.

Det er veldig lett å få time, og kontoret er upretensiøst og har en fin og laid back atmosfære.

Meget profesjonell og vennlig

Lege: Christian Steenfeldt-Foss Skrevet

Har gått hos Dr. Steenfeldt-Foss i mange år og kan ikke tenke meg noen andre.
Han har tid til å høre på pasientene og gir alltid riktig behandling og gode råd etter min mening.
Er også meget fornøyd med legekontoret i sin helhet.

Legen er grei

Lege: Christian Steenfeldt-Foss Skrevet

Time hos Steenfeldt-Foss er konstruktiv. Ingen problemer hos legen. Det som er negativ er den telefon systemet hvor du kommer aldri frem til resepsjonen. I dag kommer svar gjentatt hele tiden "Vi har ikke glemt deg" osv. og sende SMS!! Jeg ønsker å snakker med et mennesker ikke sende SMS. Jeg ga opp til slutts. Det eneste måte å kom i kontakt med resepsjonen er å dra til Røyken legesenter, det er helt feil.

Helt OK

Lege: Christian Steenfeldt-Foss Skrevet

Kan til tider virke som han vet bedre hva man tenker og føler enn man selv gjør.
Bruker litt for mye tid på å småprate om ting som ikke gjelder det man kom dit for, sikkert hyggelig for noen, men andre vil bruke tiden hos legen sin til det de kom for å få hjelp med. Ellers en veldig blid og hyggelig lege.

For liten tid til pasientene

Lege: Christian Steenfeldt-Foss Skrevet

Mulig han er dyktig, men mitt inntrykk er at han har for liten tid til pasienten og derfor griper lett til reseptblokken...