Åssiden Legesenter AS

Betzy Kjelsbergsvei 263 3028 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Åssiden Legesenter AS

Er uprofesjonell lege

Lege: Christine Hesla Høyem Skrevet

Har vært hos henne flere ganger før og byttet henne med stor glede! Er uprofesjonell, går i journalhistorie for å finne hvor mye jeg var syk før. Det har ikke legen lov til synes jeg. Hadde galleblærebetennelse før og var sykemeldt i alvorlig tilstanden med sepsis i 5 måneder. Og hun snakket til meg slik at jeg liksomt valgte å bli så syk. Forferdelig opplevelse. Har problemer med ryggen og har tung jobb og spurte om å få sykemelding. Det var uakseptabelt å spørre om. Følte meg som små barn der. Er frekk dame. Tviler på hennes kompetanse. Lytter absolutt ikke, har allerede på forhånd sine meninger.

Dyktig, hyggelig og imøtekommende.

Lege: Andreas Bjørlo Skrevet

Full tillit til at han finner ut av sykdomsbildet.
Tar seg tid og tar nødvendige prøver, følger opp svar.

Forferdelig Lege

Lege: Christine Hesla Høyem Skrevet

Ekstremt nedlatende, arrogant og direkte frekk framtoning mot meg som pasient.Avfeide meg totalt når jeg spurte om noen dager sykemelding pga store smerter i nyreregionen, og ryggen. Hadde dagen før blitt utskrevet fra sykehuset pga nyrestein og ble anbefalt å ta det rolig noen dager. Sykehuslegen ba meg ta kontakt med fastlege for å få utskrevet sykemelding.Hun sa rett ut at hun visste bedre enn meg hvor store smerter jeg hadde, og at jeg bare skulle komme meg på jobb neste dag. Fikk sykemelding for den aktuelle dagen jeg var hos henne.
Jeg ble direkte satt ut av hennes arrogante ,frekke og nedlatende væremåte og visste knapt hva jeg skulle svare. Da sa jeg til henne at jeg kommer tilbake neste dag for ny vurdering hvis smertene fortsatt var like sterke , og da parerte hun med å svare om det var en trussel !! Og at trusler ble tatt på alvor av henne.
Jeg var faktisk rystet da jeg forlot kontoret,og setter spørsmålstegn om dette er etisk forsvarlig.
En fastlege skal ta pasientens problem/sykdom på alvor og ikke avfeie på en slik nedlatende og frekk måte.
Håper og tror at det ikke er flere av denne sorten leger og jeg må tilføye at jeg brukte egenmelding for dagen jeg var hos henne samt to påfølgende dager da smertene ikke ga seg, og jeg byttet lege umiddelbart.

Beste legen EVER!!!

Lege: Christine Hesla Høyem Skrevet

Varm, omsorgsfull og engasjert lege som ser deg for den du er. Motiverer, roser og backer opp de som trenger det.
Heldige er de som har henne som lege. Vil takke masse for den tiden vi fikk ha henne som fastlege i Tromsø.

Fantastisk lege!

Lege: Anna Duch Skrevet

En mer empatisk og forståelsefull lege skal man lete lenge etter! Jeg kan trygt si Anna er den beste legen jeg har hatt. Har til nå vært pasient hos henne i over 2 år. Aldri noe problem med henvisninger, medikamentendring etter ønske, eller hva det måtte være. Jeg fikk en autoimmun sykdom det første året som pasient hos henne. Hun har noe manglende kunnskap på akkurat dette feltet (som de fleste fastleger), men hun er imøtekommende med alle mine ønsker, som f.eks forsøke nye medikamenter (noe jeg vet mange fastleger ikke er villig til å gjøre ifb med denne sykdommen) og det er verdifult! Hun kan oppfattes noe brysk ved første møte, men hun er en svært blid og spøkefull dame. Anbefales!