Åssiden Legesenter AS

Betzy Kjelsbergsvei 263 3028 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Åssiden Legesenter AS

Positiv opplevelse

Lege: Andreas Bjørlo Skrevet

Jeg kom inn til Bjørlo da legen jeg egentlig hadde fått ved senteret var på ferie.
Jeg er ikke veldig glad i leger og bruker som regel lang tid på å finne en jeg liker når jeg må bytte lege pga flytting.
Jeg følte at jeg ble tatt på alvor, at han lyttet til meg og var genuint interessert i det jeg hadde å si.
Svarte godt på alle spørsmål og gav meg aldri følelsen av at han ønsket å bli ferdig med timen.
Jeg byttet til Bjørlo så snart jeg hadde mulighet til det og kommer til å bli hos ham så lenge jeg kan.

Fantastisk hyggelig og flink!

Lege: Andreas Bjørlo Skrevet

Han tar seg god tid,er empatisk og grundig! Dypt savnet i Hønefoss!

Oppfølging?

Lege: Andreas Bjørlo Skrevet

Feil ved videresendelse til spesialist. Ved svar fra spesialist / sykehus - ingen oppfølging / tilbakemelding

Trivelig og dyktig lege

Lege: Andreas Bjørlo Skrevet

Han har satt seg godt inn i tidligere sykdomsforløp og behandling. Lytter og forklarer godt. Flink med barn.

Den beste legen man kan få!

Lege: Andreas Bjørlo Skrevet

Jeg fikk tilfeldigvis time hos Bjørlo da han jobbet på vesterngata medisinske senter i hønefoss. Når han begynte i Drammen var jeg så heldig å få følge med han. Han tar seg alltid god til selv om han er forsinket. Han vil ditt beste. Han er også rolig og lett å prate med. Det finnes ingen bedre lege, noe jeg er overbevist om.