Ullern Legesenter

Hoffsveien 48 0377 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Ullern Legesenter

Ikke fornøyd!

Lege: Lars Hektoen Skrevet

Vi kom i stor uoverensstemmelse om beroligende medikamenter. Har ikke lenger tillit til ham og bytter fastlege.

Trygg og tilstedeværende

Lege: Erik Sole Haugsbø Skrevet

Hatt Erik som fastlege for meg og to barn i 4 år nå og jeg har aldri før hatt en bedre fastlege! Er helt fantastisk på oppfølging, bryr seg, tar ting på alvor og man føler seg både sett og hørt.

Allsidig og grundig

Lege: Erik Sole Haugsbø Skrevet

Jeg har hatt Erik Sole Haugsbø som fastlege i ca. 3 år og er veldig fornøyd. Jeg har hatt litt varierte helseproblemer, og hver gang har jeg fått god behandling og videre henvisninger ved behov.

Jeg synes Haugsbø lytter til mine problemer og virker som en profesjonell og dyktig lege.

Jeg har vært i kontakt med ham via telefon, eKonsultasjon og personlig oppmøte, og er fornøyd med alle opplevelsene. Det er sjelden jeg har måttet vente lenge på time.

(Litt minus for lang telefonkø til kontoret, men kan man bestille time online unngår man dette)

Fantastisk lege.

Lege: Hedda Tschudi-Madsen Skrevet

Engasjert, pliktoppfyllende og ærlig. Flink til å lytte, komme med forslag/svar.
Hun er god til å se hele menneske/meg.
Fantastisk lege.

Trygg og nøyaktig

Lege: Lars Hektoen Skrevet

Min tredje konsultasjon hos denne legen. Etter 20 år med annen fastlege ( ved samme legesenter) var jeg litt spent.
Han ønsker velkommen, har satt seg inn i min journal. Rolig og lyttende Oppfølgende og informativ.