Da Vinci Klinikken AS

Tamburveien 5 1406 Ski

Siste vurderinger av behandlere ved Da Vinci Klinikken AS

Dårlig oppfølging, lite lytting og mye borte!!

Lege: Christos Glavas Skrevet

Jeg er lei av at de stenger dørene tit og ofte, og i tillegg ikke har noen vikar (noe de er pliktig til!). Ikke har han tid til å snakke med deg, og ikke blir du kontaktet angående prøvesvar. Her må du ta ansvar for ALT selv, noe du skulle tro du skulle slippe.
I tillegg er det et kjør om du blir lenge syk, og trenger sykemelding og samarbeid med nav. Jeg selv er ikke av de som "liker" å være sykemeldte, og skulle ønske man kunne slippe å måtte forklare for ørtende gang ettervirkninger av tidligere sykdom og hvorfor og hvordan (når han har fått epikrise og dokumentasjon fra her til evigheten om langtids tidligere sykdom). Ikke hadde han lest dokumentasjonen jeg ga til han, etter 1 MÅNED, før jeg satt i stolen der å spurte og fikk "nei" til svar. DA må du lære deg til å bry deg om pasienten, og finne årsaker til situasjonene man kommer opp i. Ber man om dokumentasjon, da må man også lese den når man får den, ellers er poenget borte.. Ah, oppgitt!! Ikke enkelt å bytte fastlege heller, når ingen er ledig..

Bra lege, men ekstremt dårlig tid

Lege: Christos Glavas Skrevet

Hyggelig mann, men har liten tid til pasienten. Ingen oppfølging av prøveresultater, må selv ringe og spørre om resultat, og videre behandling/undersøkelser.

Fantastisk hjelpsom,lyttende,engasjert vil pasientens bestete

Lege: Christos Glavas Skrevet

Den beste legen jeg noen gang har vært hos,lytter og engasjerer seg I pasienten.alle tiders.sjekker pasienten nøye

God på sykemeldinger og henvisninger

Lege: Christos Glavas Skrevet

Fastlegen min i tre år. Veldig hyggelig. Veldig glad i å skrive sykemeldinger og henvise deg videre. Får veldig sjeldent svar på problemet der og da, men han gjør i teorien alt riktig for å finne fram til problemet. Han er en flink lytter, men vanskelig å si hvor mye han bryr seg om de innspillene jeg kommer med. Veldig hyggelig kone som sekretær!

Veldig lite fornøyd

Lege: Christos Glavas Skrevet

Har kommet til Christos Glavas med flere skader og sykdommer. Opplever at jeg må "sykeliggjøre" meg selv for å bli tatt på alvor. Da jeg ikke er typen til det valgte jeg å bytte til en lege som lytter. Jeg synes Dr Glavas mangler i sin helhet evnen til å lytte til sin pasient.