Christos Glavas

Tamburveien 5 1406 Ski
Christos Glavas er en av 60 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Christos Glavas

Treg

Innimellom er han relativt grei å snakke med og forståelsesfull. Men, MEN, når man henvender seg til han via Helsenorge, tar det vinter, votter og år! Jeg syns dette er synd, da det som regel er viktig ting vi som pasienter, spør om. Vet flere nå har byttet fastlege... trist at man skal måtte purre gjentatte ganger på legen sin...

Trege tilbakemeldinger

Veldig treg tilbakemelding på akutt situasjon. Jeg betalte for å komme raskt til MR. MR påviste problemer som må løses raskt. Ingen respons fra fastlegen på en uke etter at resultatet forelå.

Empatisk og et eksempel til etterfølgelse for andre fastleger.

Kort oppsummert den absolutt beste fastlegen jeg har hatt. Lytter, ordner raskt henvisninger når han finner det er nødvendig.
Også spesialisert innen fysikalsk medisin og rehabilitering noe som var til svært stor hjelp etter at jeg dessverre ble feiloperert.
Han hjalp meg gjennom en forferdelig tung periode, og er et kroneksempel på hvordan en fastlege burde være.
Veldig hyggelig resepsjonist, som er konen, svarer raskt og utfyllende og er i tillegg rett og slett bare veldig sympatisk og empatisk. Tar seg god til å lytte og komme med reell oppfølging og man føler seg hørt.

Dyktig lege

Lyttende lege, med stor kunnskap på mange felt. Tar seg god tid til sine pasienter. Anbefales på det varmeste

Super lege som tar deg på alvor og lytter til pasientene sine.

Fantastisk lege som jeg opplever tar meg på alvor og lytter til det jeg sier. Følger opp og sender henvisning til rett instans for å sørge for best mulig hjelp.
Kort ventetid på time og rask tilbakemelding. Veldig fornøyd med DR Glavas!