Christos Glavas

Allmennlegespesialist, fastlege og fysikalsk medisiner

• Allmennmedisin
  • Fysikalsk medisin og rehabilitering

Autorisasjon (1999)

Christos Glavas er en av 68 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Christos Glavas

Brysom «ting»

Hvis det ikke er en tydelig konkret medisinsk tilstand som kan behandles m medisin kan en se langt etter hjelp og henvisning til andre instanser for nytt syn på sykdomsbildet. Ikke tilstedeværende i samtale, ser mer inn i pc og tlf enn å lytte til deg. Du får knapt tid til å sette deg før han har konkludert og sender deg ut igjen, uten at du har fått sagt hva du kommer for å få hjelp til. Har også kommet flere ganger til legetime hvor JEG har blitt innkalt av lege også lurer legen på hvorfor jeg er der.. ?? veldig sure og lite imøtekommende personal der, du føler at du er en stor byrde ved å i det hele tatt kontakte de. Dessverre blitt et legekontor med uprofesjonalitet på høyt nivå.

Slappe og late

Jeg føler at dette er en veldig useriøs legeklinikk som tar fri og ferie som de ønsker. Damene i administrasjonen har jeg opplevd har veldig kort lunte og blir fort sure hvis du spør dem spørsmål.
Det er min oppfatning at de er lei av jobben sin. Det går jo an å være litt hyggelige da.

Legen er veldig mye utilgjengelig, han kan skrive ut resepter og sykemeldinger til deg med glede, men finne feil og løse de er absolutt ikke hans sterke side.

Tidsnød

Pasient får ikke tid til å fortelle sin egen mening. Legen er opptatt av neste pasient.
Lang vente tid på telephone konsultasjon og er umulig å vite når vedkommende ringer

Tull

Hver gang tenker jeg at jeg må skifte fastlege.

Fikk kjeft for å ha etterspurt test resultater. "Hvis man ikke hører noe så er det ikke noe å bekymre seg over"

Største problemet er at de tar ekstremt lange ferier uten vikar.

Veldig fornøyd!

Har fått Dr. Glavas som fastlege for over 10 år nå og jeg er ekstremt fornøyd. Han har undervist meg flere ganger og alltid fikk topp behandling. Det er også veldig lett å få tak i og han virkelig lytter hva jeg sier.