Christos Glavas

Tamburveien 5 1406 Ski
Christos Glavas er en av 31 fastleger i Ski

Siste vurderinger av Christos Glavas

Lite tilfredsstillende

Glavas var til liten hjelp i mitt tilfelle. Undersøker andre forhold enn det jeg oppsøker ham for. Skriver villig ut piller uten å gi råd om alternativer som kosthold/trening. Anbefalte operasjon for et forhold jeg nå er på det nærmeste frisk fra kun via trening. Uvillig til å hjelpe når det gjelder NAV, mener at "dersom du er i stand til å svare på en telefon er du i stand til å jobbe" ( ordrett sitat ).

Er du i en situasjon der du er sykemeldt og det er muligheter for at du skal inn under NAV, er denne legen ikke til hjelp overhodet.

Bytter fastlege da jeg ikke har tillit til Glavas vurderinger. Anbefales ikke.

Fastlege slik en fastlege skal være

Dr. Glavas er rett og slett perfekt som fastlege. Han er faglig dyktig og veldig interessert. Han kan roe ned bekymrede småbarnsforeldre samtidig som han tar spørsmålene på full alvor, forteller om egne erfaringer, kan vise i lærebøker og tar ekstra prøver når du selv ikke vet at du trenger det. Han bruker ultralydapparat når man trenger det, enten ved rare leddsymptomer eller ved graviditet. Vi går dit med hele familien, jeg har anbefalt han til mine venner og perifer familie bruker han som spesialist selv om de bor laangt unna.

Grundig og dyktig

Førsteinntrykket var ikke det beste. Han kan virke litt avstumpet og rask. Men etter hvert ser jeg at dette inntrykket ikke er riktig. Han er grundig, tar alle symptomer på alvor. Henviser videre med svakere grunnlag enn andre leger.
Han er ikke den som klapper deg på skulderen, men han tar deg på alvor!
Jeg har allerede anbefalt ham til andre!

Altfor dårlige norskkunnskaper

Legen snakker veldig dårlig norsk, og det er vanskelig å vite om han forstår hva man sier og vanskelig å forstå hva han sier. Han ser mest på skjermen, og forklarer lite. Svarer kort og lite informativt på spørsmål. Jeg fikk ikke svar på mine spørsmål og følte meg hverken hørt eller sett. Heller ikke fornøyd med behandling. Skiftet raskt til annen lege.

Etter min mening har denne legen altfor dårlige norskkunnskaper til å praktisere i Norge.

Definitivt den beste legen jeg har hatt.

Har hatt et komplisert sykdomsbilde de siste årene.
På Da Vinci-klinikken føler jeg meg virkelig hørt, og har fått svært god og nøyaktig behandling som har vært til stor hjelp for meg.
Har hatt flere fastleger tidligere der jeg har bodd tidligere, men har aldri opplevd tilsvarende oppfølging og så grundig gjennomgang av mitt sykdomsbilde.
De er alltid høflige, både lege og resepsjon, og har ved flere anledninger vært svært hjelpsomme og svært grundige når det hjelper henvisning til sykehus o.l.

Jeg må rett og slett si at dette er en lege som mange leger har mye å lære av, spesielt når det gjelder å lytte til pasienten, og oppfølging.

Så, tusen takk for all hjelp i det som dessverre har vært en vanskelig tid, dere har gjort livet mitt mye bedre rett og slett.