Da Vinci Klinikken AS

Tamburveien 5 1406 Ski

Siste vurderinger av behandlere ved Da Vinci Klinikken AS

Fastlege slik en fastlege skal være

Lege: Christos Glavas Skrevet

Dr. Glavas er rett og slett perfekt som fastlege. Han er faglig dyktig og veldig interessert. Han kan roe ned bekymrede småbarnsforeldre samtidig som han tar spørsmålene på full alvor, forteller om egne erfaringer, kan vise i lærebøker og tar ekstra prøver når du selv ikke vet at du trenger det. Han bruker ultralydapparat når man trenger det, enten ved rare leddsymptomer eller ved graviditet. Vi går dit med hele familien, jeg har anbefalt han til mine venner og perifer familie bruker han som spesialist selv om de bor laangt unna.

Grundig og dyktig

Lege: Christos Glavas Skrevet

Førsteinntrykket var ikke det beste. Han kan virke litt avstumpet og rask. Men etter hvert ser jeg at dette inntrykket ikke er riktig. Han er grundig, tar alle symptomer på alvor. Henviser videre med svakere grunnlag enn andre leger.
Han er ikke den som klapper deg på skulderen, men han tar deg på alvor!
Jeg har allerede anbefalt ham til andre!

Altfor dårlige norskkunnskaper

Lege: Christos Glavas Skrevet

Legen snakker veldig dårlig norsk, og det er vanskelig å vite om han forstår hva man sier og vanskelig å forstå hva han sier. Han ser mest på skjermen, og forklarer lite. Svarer kort og lite informativt på spørsmål. Jeg fikk ikke svar på mine spørsmål og følte meg hverken hørt eller sett. Heller ikke fornøyd med behandling. Skiftet raskt til annen lege.

Etter min mening har denne legen altfor dårlige norskkunnskaper til å praktisere i Norge.

Dyktig, tillitsfull, omsorgsfull og nøye.

Lege: Christos Glavas Skrevet

Dr. Glavas er den beste legen jeg har hatt (hatt 2 tidligere fastleger), han tar seg tid til å lytte, han er oppriktig engasjert, dyktig og strekker seg langt for pasientene sine. Når man er uheldig å faktisk blir syk ordner han kjapt med sykemeldinger, henvisninger til spesialist og sykehus. Han tar pasientens sykdom på alvor. Hvis det imidlertid ikke ved første forsøk finner en årsaken på problemet og en diagnose blir stilt ser han etter mulige årsaker enn den han opprinnelig hellet mot. Med andre ord, han er nøye og strekker seg langt for å finne diagnoser og løsninger på problemer. Jeg er super fornøyd med Dr. Glavas som fastlege og det at han er spesialist i mer enn allmennmedisin er et fantastisk pluss i boka for en gammel fotballspiller med skadde ankler og knær. Har kun positive ting og si om denne mannen som fastlege, tipp topp.

Vil til slutt legge til at det at pasienten selv må ringe eller sende SMS for prøvesvar er vanlig praksis på de fleste legekontor. Og på ingen måte gjør Dr. Glavas til en dårlig lege!!!

Dårlig oppfølging, lite lytting og mye borte!!

Lege: Christos Glavas Skrevet

Jeg er lei av at de stenger dørene tit og ofte, og i tillegg ikke har noen vikar (noe de er pliktig til!). Ikke har han tid til å snakke med deg, og ikke blir du kontaktet angående prøvesvar. Her må du ta ansvar for ALT selv, noe du skulle tro du skulle slippe.
I tillegg er det et kjør om du blir lenge syk, og trenger sykemelding og samarbeid med nav. Jeg selv er ikke av de som "liker" å være sykemeldte, og skulle ønske man kunne slippe å måtte forklare for ørtende gang ettervirkninger av tidligere sykdom og hvorfor og hvordan (når han har fått epikrise og dokumentasjon fra her til evigheten om langtids tidligere sykdom). Ikke hadde han lest dokumentasjonen jeg ga til han, etter 1 MÅNED, før jeg satt i stolen der å spurte og fikk "nei" til svar. DA må du lære deg til å bry deg om pasienten, og finne årsaker til situasjonene man kommer opp i. Ber man om dokumentasjon, da må man også lese den når man får den, ellers er poenget borte.. Ah, oppgitt!! Ikke enkelt å bytte fastlege heller, når ingen er ledig..