Gjøvik Legegruppe

Trondhjemsvegen 8 2821 Gjøvik

Siste vurderinger av behandlere ved Gjøvik Legegruppe

Arrogant, mangler kunnskap og nedlatende

Lege: Vahid Khazaei Skrevet

Anbefaler ikke denne legen. Fikk ingen hjelp da jeg var gravid og hadde store blødninger. Jeg visste ikke hvor langt jeg var på vei og det hadde han ingen planer om å hjelpe meg å finne ut heller. Han avfeide det hele med at spontanabort var vanlig. Da jeg ikke var fornøyd med hjelpen (jeg ikke fikk) fikk jeg beskjed om å finne meg en ny fastlege, noe jeg uansett hadde tenkt å gjøre.. Nå ett år senere sitter jeg her med en frisk og fin baby. Aldri følt meg så lite ivaretatt hos en lege før. Har vært der en gang før også med annen problemstilling og fått samme negative opplevelse. Virker mer opptatt av status enn å hjelpe pasientene sine. Virker å mangle mye kunnskap men framstår som en som kan alt og vet alt. Styr unna.

Ikke fornøyd

Lege: Vahid Khazaei Skrevet

Føler ikke at jeg er på linje med denne legen desverre.
Han lytter, men virker litt kjapp i avgjørelsene sine.

Ikke fornøyd!

Lege: Vahid Khazaei Skrevet

Var hos han i vinter. Han sa han skulle hjelpe meg med psykolog og alt. Siden jeg må hente papirer ifra barnevernet så har det tatt tid i tillegg til vinterdepresjoner. Plutselig så er jeg utestengt ifra pasientsky og skjønner ingenting. Da drar jeg ned på kontoret så er han borte på studie frem til etter sommer. Ingen beskjed eller noe og nå har saken min ligget der i 1 mnd med purringer ifra nav og ingenting har skjedd. Han har ikke gitt saken videre til sine kollegaer heller. Er så frustrert at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Sliter med sinne og aggresjon oppå dette i tillegg. Vet ikke hvor lenge jeg orker å fortsette å oppføre meg sivilisert...

Den beste av alle 👍😇

Lege: Vahid Khazaei Skrevet

Så heldig jeg er som har kommunens beste fastlege! Alltid disponibel og følger opp med bistand i gode som onde dager
Takk Vahid

Arrogant og tar ikke pasientene seriøst

Lege: Vahid Khazaei Skrevet

Opplever at denne legen er arrogant og at han ikke tar pasienten på alvor. Jeg gruer meg til å kontakte han angående diverse på grunn av måten han møter meg. Styr unna.