Røa Legekontor

Vækerøveien 205A 0751 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Røa Legekontor

Profesjonell og oppmerksom

Lege: Ludmila Aagaard Skrevet

Jeg har lagt merke til at det er noen negative tilbakemeldinger om legen, som kan være basert på ulike opplevelser og forventninger til helsetjenesten. Ludmila Aagaard har vært min fastlege i over fire år nå. Jeg byttet til henne fra en annen lege som snakket mye, men brydde seg lite om pasientene. Selv om Ludmila kanskje ikke snakker så mye, vet hun hvordan hun skal lytte og forstår essensen av problemet. Med lang erfaring som operasjonslege på sykehuset, og oppdatering på den nyeste medisinske forskningen, foreskriver hun alltid effektiv behandling og gir nyttige rekommandasjoner. Jeg vil anbefale henne som fastlege til de som verdsetter effektiv behandling og gode resultater. De som ønsker å prate kan oppsøke psykologer

Hektisk og uklar

Lege: Ludmila Aagaard Skrevet

Fikk ikke det jeg hadde bestilt time for. Var mest opptatt av og henvise meg videre, noe som ikke er bare negativt. Fikk ikke noe godt første inntrykk, når du møter en ny pasient for første gang må du ta deg tid til å hilse ordentlig.

Umulig å få tak i

Lege: Ludmila Aagaard Skrevet

Det er umulig å få tak i henne. Det er ikke mulig å få svar når man ringer legekontoret, man blir satt i evigvarende kø. Hun svarer ikke på e-konsultasjon.

Fraråder alle om å bruke henne som fastlege. Jeg har selv byttet fastlege da det er helt essensielt å få tak i legen sin.

Værste legen jeg har møtt

Lege: Ludmila Aagaard Skrevet

Hun lytter ikke til meg, og ignorerer diognosen jeg har fra hjemlandet mitt Ukraina datert i 2023. Vil ikke henvise meg til spesialist. Hun spurte hvorfor jeg ikke gikk til alle spesialistene i Ukraina, eller reiser tilbake. Ingen i Norge kan hjelpe meg i følge legen. Akkurat som om hun er uvitende om krigen i mitt hjemland. Har intense smerter grunnet lymfostase hvor mine ben hovner opp til det dobbelte i omkrets. Har problemer med å bevege meg i perioder, og ligger mye. Svulster på kroppen kommer og går, de er fylt med blod, og de sprekker enkelte steder. Det eneste legen klarte var å få meg deprimert, uten noe fremtidshåp. Så tenker jeg at en pasient ikke trenger gå til en lege for å bli fortalt at en er fet, like dumt som å fortelle en pasient at du er kortvokst eller noe annet åpenbart, som bare ødelegger psyken. Det er mange som er betydelig større enn meg, som ikke hovner opp slik at beina er dobbelt så store i perioder. Det er fordi de ikke har lymfostase , en diagnose denne legen mener det ikke finnes noen spesialister i Norge til å behandle. Hilsen deprimert ukrainsk flykning.

Veldig uprofesjonell

Lege: Ludmila Aagaard Skrevet

Lytter ikke, men snur samtalen til å handle om sine egne problemer.
Hun glemmer å booke blodprøver, glemmer å henvise til spesialist til tross for at hun bekrefter muntlig at dette er gjort.
Ludmila gjennomfører all kommunikasjon muntlig, noe som fører til gjentatte misforståelser.
Blir fort sint og høylytt.
Har nå byttet fastlege.