Røa Legekontor

Vækerøveien 205A 0751 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Røa Legekontor

Upålitelig, uvillig til å gi behandling til en trans person

Lege: Shahzad Zia Banaras Skrevet

Jeg presenterte legen med en utredelse om behandling som jeg har fra en helsestasjon. Ved vårt første møte var han vedvillig og ønsket å hjelpe. Etter å se utredningen begynte han å si at behandlingen var "For vanskelig" og at han ikke hadde nok erfaring med hormoner. Han fortsatte å prøve å sende meg til en annen lege, selv om jeg sa at det var fastlege som måtte følge meg opp per behandlingsprotokoll. Alt dette brukte han for å ungå å hjelpe meg, jeg har snakket med flere pålitlige leger som er enige om at det er en svært enkel behandling. Han fikk også tilbud om kursing fra helsestasjonen, men rett og slett gadd ikke. Full av unskyldninger og avbrøt meg i samtale som om jeg ikke visste hva jeg snakket om. Finn en annen lege, særlig om du er trans.

Veldig fornøyd.

Lege: Ludmila Aagaard Skrevet

Tar pasienter på alvor. Variert kunnskap. Hyggelig og imøtekommende.

Hun setter i gang prosesser for å utrede ved behov. Flink til å se når det er behov og ikke. Effektiv.

Svært dyktig.

Lege: Shahzad Zia Banaras Skrevet

Er veldig fornøyd med hans oppfølging. Er dyktig og erfaren. Får fort time hos han. Henviser videre til aktuelle behandlinger og holder seg faglig oppdatert. Han er høflig og jeg må sjelden vente lenge når jeg har time hos han.

Usympatisk og stressete

Lege: Ludmila Aagaard Skrevet

Første gangen jeg møtte henne så sa hun at vi måtte forte oss fordi det var mange pasienter som ventet, da hadde jeg akkurat kommer inn i rommet og ikke rukket prate om hvorfor jeg var der. Hun var bare stresset og hørte ikke på. Fortet seg til å skrive ut resept så vi ble ferdig. Ingen undersøkelse! Så jeg mistet helt tillit til henne.

Hyggelig og gir seg god tid

Lege: Ludmila Aagaard Skrevet

Dr. Aagard er nytt bekjentskap for meg, og jeg er veldig fornøyd med at hun er imøtekommende og tar seg god tid under konsultasjonen.