Helsehuset Stokke-Legene AS

Stokkeveien 55 3160 Stokke

Siste vurderinger av behandlere ved Helsehuset Stokke-Legene AS

Tilbakelent

Lege: Eivind Lando Skaatun Skrevet

Eivind Lando Skaatun oppfattet jeg som tilbakelent, og med klar oppfatning om diagnosen. Det var vanskelig å diskutere alternative diagnoser.

Rotete

Lege: Erlend Nytrø Einarson Skrevet

Gir et veldig dårlig inntrykk med rotete arbeidsbenk og virker litt susete generelt. Føler ikke han hadde den kunnskapen jeg trengte
gjennom svangerskapet. Dårlig kommunikasjon og til tider vanskelig å få tak i. Er derimot veldig fornøyd med helsesekretærene på bygget.

Rett person i yrket.

Lege: Erlend Nytrø Einarson Skrevet

En lege som lytter, ser på deg når du snakker og kommer med faglig gode tilbakemeldinger. Rådfører seg gjerne med andre fagfolk når han er usikker og sender henvisning videre om nødvendig. Følger opp deretter. Helsesekretærene på huset er også dyktige. Noe som er et ekstra pluss.

Velmenende, men veldig rotete. Ikke så nøye på arbeidsbenken sin. (førsteinntrykk osv, etc)

Lege: Erlend Nytrø Einarson Skrevet

Blir sikkert en fantastisk bra fastlege en vakker dag. Men er han langt ifra det den dag idag. På første møte virker han 100% interessert. Det merkes etter 3-4 legetimer, at han ikke det. Føles som å "rope" til en vegg noen ganger.

Kjempeflink og empatisk lege

Lege: Eivind Lando Skaatun Skrevet

Er veldig fornøyd med Eivind som fastlege. Jeg opplever meg alltid møtt og tatt på alvor. At det alltid er tid til meg og at jeg blir møtt på en empatisk måte. Han er ikke redd for å finne løsninger, henvise og er en fastlege med masse kunnskap.