Helsehuset Stokke-Legene AS

Stokkeveien 55 3160 Stokke

Siste vurderinger av behandlere ved Helsehuset Stokke-Legene AS

Kjempeflink og empatisk lege

Lege: Eivind Lando Skaatun Skrevet

Er veldig fornøyd med Eivind som fastlege. Jeg opplever meg alltid møtt og tatt på alvor. At det alltid er tid til meg og at jeg blir møtt på en empatisk måte. Han er ikke redd for å finne løsninger, henvise og er en fastlege med masse kunnskap.

Fantastisk dame !

Lege: Hege Marie Wahl Skrevet

Denne legen er jeg heldig å ha og utrolig fornøyd med henne! Hun har de kunnskapene, egenskapene og empatien en lege skal ha og sektretærene hennes er fantastiske...!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Linda Ann Nicolette Skrevet

Linda er en fantastisk lege, et klokt menneske som lytter og gir ærlige svar.Den beste legen jeg noensinne har hatt.

Dyktig og grundig

Lege: Eivind Lando Skaatun Skrevet

Byttet lege ved flytting og har blitt overaskende godt mottat. Han tar seg god titd til å sette seg inn i pasientens historie og følger godt opp.

De som får Skaatun som fastlege er i meget gode og kompetente hender.

Klok, empatisk og lyttende

Lege: Hege Marie Wahl Skrevet

Hun er en fastlege jeg er utrolig takknemlig for å ha fått plass hos! Hun er en fastlege som er kunnskapsrik, lyttende, og virkelig bryr seg om sine pasienter! Jeg var livredd for alt som het helsevesen og leger før jeg fikk Hege Marie Wahl som fastlege, og hos henne har jeg fått kjempegod hjelp, både når det gjelder fysiske og psykiske helseplager. Hun er rett og slett en lege, legestanden bør være stolt av å ha i sin stab!