Helsehuset Stokke-Legene AS

Stokkeveien 55 3160 Stokke

Siste vurderinger av Helsehuset Stokke-Legene AS

Klok, empatisk og lyttende

Lege: Hege Marie Wahl Skrevet

Hun er en fastlege jeg er utrolig takknemlig for å ha fått plass hos! Hun er en fastlege som er kunnskapsrik, lyttende, og virkelig bryr seg om sine pasienter! Jeg var livredd for alt som het helsevesen og leger før jeg fikk Hege Marie Wahl som fastlege, og hos henne har jeg fått kjempegod hjelp, både når det gjelder fysiske og psykiske helseplager. Hun er rett og slett en lege, legestanden bør være stolt av å ha i sin stab!

Kunnskapsrik og interessert

Lege: Erlend Nytrø Einarson Skrevet

Den beste legen jeg har vært hos! Han hadde satt seg inn i journalen min før timen, hadde god tid til å høre på problemstillingene mine og satte opp kontrolltime for vidre utredning. Kunnskapsrik og henviser eller ringer spesialist ved behov. Så glad for at jeg byttet til han

Tar deg på alvor

Lege: Eivind Lando Skaatun Skrevet

Akkurat byttet til denne legen som jeg har fått godt inntrykk av. Tok problemene på alvor, og tok umiddelbart tak i situasjonen, og gir gode svar basert på faglig oppdatert kunnskap. Virker som han vender alle steiner for å finne årsak til problemer og god løsning på de. Har ikke annet å si enn at legen og sykepleierne anbefales på det sterkeste. Lyse, moderne lett tilgjengelige lokaler.

Lyttende, empatisk og flink

Lege: Linda Ann Nicolette Skrevet

Linda er en fantastisk lege. Jeg har en komplisert og vanskelig sykdomshistorie. Hun tar seg tid til å lytte til hva jeg selv også tenker. Hun er en tillitsfull person som også viser det samme tilbake. Hun strekker seg lenger enn de andre fastlegene jeg har hatt. Jeg trenger aldri å vente lenge, og får alltid svar og tid. Hun er organisert, kunnskapsrik og åpen. Veldig empatisk og jeg føler meg faktisk velkommen. Det er alltid en glede. Sekretærene på legesenteret er også fantastiske.

Vennlig og Nøye

Lege: Eivind Lando Skaatun Skrevet

Ekstremt dyktig fastlege. Anbefales på det sterkeste. Gode, gjennomtenkte svar som bunner i aktuell vitenskap. Presis, hjelpsom og omtenksom. Uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt.