Helsehuset Stokke - Legene AS

Stokkeveien 55 3160 Stokke

Siste vurderinger av Helsehuset Stokke - Legene AS

Veldig hyggelig og flink

Lege: Linda Ann Nicolette Skrevet

All ros til denne legen! Hun bryr seg virkelig om pasientene. Tar seg god nok tid, stiller spørsmål, forklarer, er vennlig og oppmerksom. Hun reiser til og med ut fra legesenteret for å komme til de som har vondt for å reise vekk hjemmefra, til eldre. Burde vært flere leger som henne! Jeg har også vært i en pårørende situasjon med henne, der hun var fantastisk som legen til en av mine nærmeste. Hun var ærlig og forberedte meg på ting som kunne skje. Hun var bestandig tilstede når min nærmeste trengte henne, var snill og ydmyk.

Beste legen

Lege: Hege Marie Wahl Skrevet

Hun er den beste legen jeg noen gang har hatt:-).
Hun lytter og bryr seg, og handler med en gang det er noe hun mener andre leger med annen kompetanse bør se på.

Seriøs, profesjonell og hørsom lege

Lege: Linda Ann Nicolette Skrevet

Min fastlege. Beste legen jeg har hatt. Hun lytter til det man har å si, er profesjonell i sin jobb. Alltid fått den hjelpen jeg har trengt.

beste legen!!

Lege: Linda Ann Nicolette Skrevet

Fantastisk dame som virkelig klarer å sette seg inn i situasjonen til pasientene. Tar deg seriøst og gjør det hun kan for å hjelpe.

En av de beste legene jeg har hatt.

Lege: Hege Marie Wahl Skrevet

Tar alltid plagene en kommer med alvorlig, tar seg tid til å lytte, undersøker grundig ved alvorlige symptomer, tar ofte prøver og sender videre hvis usikker el. en ønsker det. Har mget god dialog med pasienten.