Helsehuset Stokke-Legene AS

Stokkeveien 55 3160 Stokke

Siste vurderinger av behandlere ved Helsehuset Stokke-Legene AS

Klok, empatisk og lyttende

Lege: Hege Marie Wahl Skrevet

Hun er en fastlege jeg er utrolig takknemlig for å ha fått plass hos! Hun er en fastlege som er kunnskapsrik, lyttende, og virkelig bryr seg om sine pasienter! Jeg var livredd for alt som het helsevesen og leger før jeg fikk Hege Marie Wahl som fastlege, og hos henne har jeg fått kjempegod hjelp, både når det gjelder fysiske og psykiske helseplager. Hun er rett og slett en lege, legestanden bør være stolt av å ha i sin stab!

Tar deg på alvor

Lege: Eivind Lando Skaatun Skrevet

Akkurat byttet til denne legen som jeg har fått godt inntrykk av. Tok problemene på alvor, og tok umiddelbart tak i situasjonen, og gir gode svar basert på faglig oppdatert kunnskap. Virker som han vender alle steiner for å finne årsak til problemer og god løsning på de. Har ikke annet å si enn at legen og sykepleierne anbefales på det sterkeste. Lyse, moderne lett tilgjengelige lokaler.

Vennlig og Nøye

Lege: Eivind Lando Skaatun Skrevet

Ekstremt dyktig fastlege. Anbefales på det sterkeste. Gode, gjennomtenkte svar som bunner i aktuell vitenskap. Presis, hjelpsom og omtenksom. Uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Hege Marie Wahl Skrevet

Hun er medmenneskelig, til stede og interessert i pasienten.
Hun er lyttende, bryr seg om og stiller kontrollspørsmål.
Følger alltid opp og henviser videre ved behov.

Særdeles dyktig lege

Lege: Hege Marie Wahl Skrevet

Får alltid hjelp når jeg trenger det. Er faglig dyktig, engasjert og har samtidig evne til å møte deg som et medmenneske.