Trygg Helse Legesenter

Trygve Liesplass 1 1051 Oslo

Siste vurderinger av Trygg Helse Legesenter

Anbefale ikke.

Lege: Shakera Shansab Zalmai Skrevet

Vedkommende snakker i telefon mens pasient er i rommet. virker som hun er mer opptatt av at timen skal bare gjennomføres isteden for å lytte til pasieten.
Var innom grunnet kne skade. også hadde jeg et ønske om å ta blodprøver for allergi men kom aldri så lang siden vedkommende ikke var helt til stedet virket det som.

Svært omtenksom og flink lege

Lege: Huy Do-Vu Skrevet

Huy er den beste legen jeg har hatt noen gang. Han hører alltid på hva jeg har å si, bryr seg om pasientene sine og forklarer alltid nøye hva han tror er galt og hva jeg skal gjøre. Jeg liker også at han bruker PasientSky aktivt og svarer på enkle spørsmål via denne portalen.

Fastlege nr 1

Lege: Huy Do-Vu Skrevet

Rett og slett den beste fastlegen man kan få. Lyttende,kunnskapsrik,forståelsefull. Man opplever at han er genuint interessert i deg som pasient. Tar deg på alvor.

Verste legen noensinne

Lege: Huy Do-Vu Skrevet

respektløs mot eldre, og klager over timer når pasienten ringer!! Anbefales ikke! Dårlig lytter i tillegg og har ikke klar oversikt over medisinen til sin egen pas.

Utrolig dyktig

Beste legen noengang.
Bruker god tid på sin pasient og viser forståelse og dyktig, han gir det riktig medisin til riktig plager.
Utrolig fornøyd med han som fastlege
YOU ARE THE BEST HUY