Trygg Helse Legesenter

Trygve Liesplass 1 1051 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Trygg Helse Legesenter

Kunnskapsrik og utrolig flink.

Lege: Huy Do-Vu Skrevet

Dr. Huy Do-Vu, den beste fastlegen en kan ha. Han er alltid blid og hyggelig. Han lytter til deg og følger deg opp på beste mulig måte. Kunnskapsrik og utrolig flink. Er så glad for at han er min fastlege. Tusen takk!

Utmerket og dyktig lege

Lege: Huy Do-Vu Skrevet

Jeg er ikke den som er flink til å gi uttalelser om hvordan andre utøver deres profesjon, men vanskelig å ikke si noe om denne flotte og alltid blid legen. Han er dyktig, lyttende og en behagelig lege som tar pasientene på alvor. Han hører på deg, og gi gode råd som er så betryggende.

Takk for at du finnes på Trygve lege senter. Jeg er glad for å ha deg som lege, og er glad at jeg har beholdt deg selv om jeg har flyttet til Lillestrøm.

Hilsen meg:)

Trygg, kunnskapsrik, omfattende god behandling

Lege: Huy Do-Vu Skrevet

Huy er den beste fastlegen jeg har hatt. Han svarer alltid på alt jeg spør om og ser på alt jeg plages med. Han svarer alltid raskt om jeg sender en melding over nett og er generelt en fantastisk lege som gjør at man føler seg ivaretatt og trygg. Er en lettelse å ha en så god lege. Anbefales på det sterkeste.

Den beste legen i verden

Lege: Huy Do-Vu Skrevet

Jeg får alltid hjelp fra Huy, han kan til og med gi råd i vanskelige situasjoner, vet hvordan han kan hjelpe pasienten, han har mye kunnskap og god intuisjon, nå i koronakrisen tider skriver han til pasienter som har tatt en test og er interessert i hvordan de har det. Jeg er veldig fornøyd

Dårlig fastlege

Lege: Shakera Shansab Zalmai Skrevet

Jeg kan snakke og skrive bedre norsk etter å ha bodd i Norge for 5 år enn denne fastlegen. Så synd at vi fikk denne fastlegen i stedet for flinke Maria Gorlova.