Majorstukrysset legegruppe

Majorstukrysset legegruppe Bogstadveien 72 0366 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Majorstukrysset legegruppe

Ikke fornøyd.

Lege: Rebekka Johnsen Wangensteen Skrevet

Virker helt fjern. Bruker ikke mye tid på pasienter. Virker som hun har dårlig tid hele tiden. Anbefaler overhodet ikke.

Veldig fornøyd

Lege: Humera Anwar Skrevet

Humera var vikar for min fastlege, og jeg var kjempefornøyd med henne. Hun lyttet, tok tester og kom med løsning. Hyggelig dame!

Arrogant og lite lydhør

Lege: Rebekka Johnsen Wangensteen Skrevet

Hadde sett frem til å møte min nye fastlege etter at jeg flyttet til Oslo. Stor skuffelse. Rebekka brukte det meste av ti minutters konsultasjon til å snakke selv og gjenta hvor liten tid vi hadde. Følte meg ikke sett, ikke hørt, ikke respektert.

Sentralbordet fungerer ikke

Lege: Samuel John Mcmanus Skrevet

Har også et veldig godt inntrykk av MacManus. Han er flink til å ringe tilbake når det er behov for det. Er verge for et familiemedlem, som er MacManus sin pasient.

Da jeg ringte nøyaktig 12.40 i dag fikk jeg en person som bare svarte med et enkelt "hallo". Ble i tvil om hvor jeg var kommet, men fikk bekreftet at det var legekontoret. Men sentralbordbetjenten hadde aldri hørt om MacManus, og sa at han ikke jobbet der. Ble såpass forfjamset at jeg la på røret.
Da jeg ringte tilbake ble jeg sittende i den evige telefonkøen. Fikk omsider et annen sentralbordbetjent på tråden, som bekreftet at MacManus fortsatt jobbet på Majorstukrysset Legekontor.
Kanskje den som betjener telefonen burde fått LITT bedre opplæring?

Beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Samuel John Mcmanus Skrevet

Jeg gikk til Samuel før jeg flyttet ut fra sentrum, han er den desidert beste og varmeste fastlegen jeg har hatt. Første gang jeg har følt meg sett og blitt lyttet til. Er prisgitt hjelpen jeg fikk hos ham, hadde ikke vært der jeg er idag uten denne legen! Anbefaler på det varmeste.