Tysvær Legesenter AS

Telefonnummer905 14 132905 14 1 ...
Frakkagjerdvegen 121 5563 Førresfjorden

Siste vurderinger av behandlere ved Tysvær Legesenter AS

Svært missfornøyd

Lege: Ragnhild Johanne Stuve Skrevet

Jeg er ikke formøyd med henne fordi:

1. Hun henviser meg til google for å finne informasjon jeg spurte henne om, til og med uten å vise til sikre kilder.

2. Hun oppleves avvisende og jeg har inntrykk av at hun ville ha meg ut av kontoret raskest mulig.

3. Hun virket ut som hun dannet seg svar før jeg hadde fått snakket ferdig. Avbryter flere ganger.

4. Lytter ikke - hun antok ting istedet for å spørre meg først om det stemmer. Spurte meg ikke en eneste gang hvordan jeg føler ting.

5. Oppleves som at hun har en ovenfra og ned holdning, og når jeg sa i fra om det (På en høffelig og rolig måte) så ba hun meg finne en annen lege som jeg har «Bedre kjemi med»

6. Nektet å henvise videre, da det offentlige ikke har kapasitet men vil heller at jeg skal gå privat.

Styr unna

Lege: Ragnhild Johanne Stuve Skrevet

Får pasienter til å gråte
Lite empati
Velg annen lege !!

Skylder på at pasienter er misfornøyde pga ikke tilgang til A preparater her inne på siden.

Det stemmer ikke!

Helt andre årsaker !!!

Ikke fornøyd

Lege: Ragnhild Johanne Stuve Skrevet

Synes ikke det er en god opplevelse hos Stuve, opplevde å vente i 50 minutter fordi hun hadde forsovet seg, deretter måtte vi kutte i konsultasjonen, fordi hun skulle prøve å hente seg inn igjen, så jeg fikk ikke tatt opp plagene mine. Ble bare bedt om å booke ny time. Nedlatende holdning til pasienter.

Følte meg ivaretatt

Lege: Ragnhild Johanne Stuve Skrevet

Tok seg god tid, fikk mye god informasjon.
Følte meg ivaretatt.
Ett stort pluss er at jeg kom inn til rett tid

En god opplevelse

Lege: Ragnhild Johanne Stuve Skrevet

En dyktig og flink lege som lytter, hjelper og forstår. Jeg som pasient føler meg ivaretatt ved hvert besøk, og den situasjonen det gjelder. Jeg er veldig fornøyd med at Dr. Stuve er min fastlege.
Eneste minuset er at det kan være lang ventetid før man kommer inn til legen selv om man har en time. Det kan også være litt vanskelig å få tak i legesenteret via tlf. Men jeg er så fornøyd med resten at det veier opp for dette.