Laksevåg Legesenter DA

Damsgårdsveien 167-169 5160 Laksevåg

Siste vurderinger av behandlere ved Laksevåg Legesenter DA

Unngå

Lege: Elisabeth Vågen Ulset Skrevet

Har hatt Elisabeth som fastlege en stund og gruer meg hver gang jeg skal inn. Jeg føler meg verken sett eller forstått, hun virker overlegen i holdningen sin. Tar ikke engang enkle tester som blodtrykk eller blodprøve for å finne årsak til problemet. Ber meg prøve å ikke tenke på det som om det ligger i hodet. Det er veldig ydmykende å gå til henne og anbefaler henne ikke.

Veldig hyggelig

Lege: Marit Thorsheim Rekve Skrevet

Veldig hyggelig og snill fastlege. Beste jeg har opplevd på Laksevåg Legesenter. Hyggelige ansatte på laben også. Ofte ikke så lang ventetid på timer. Bytter kun pga flytting.

Dyktig, men nedlatende

Lege: Ingeborg Maria Kallay Skrevet

Jeg hadde Kallay som fastlege i mange år. Ikke noe å utsette på kunnskapen, men hun var mange ganger så frekk i kommentarene at jeg i ettertid dessverre har utviklet angst for å gå til legen. Helsestasjonen måtte hjelpe meg å bytte fastlege da jeg ble gravid. Dette har medført at jeg stort sett aldri går til fastlegen. Hele familien har samme inntrykk.

Uinteressert og mistroisk

Lege: Elisabeth Vågen Ulset Skrevet

Min opplevelse av Elisabeth Ulsett er at hun er uinteressert og mistroisk. Jeg opplever at hun ikke lytter og heller ikke ser meg som patient. Jeg var forberedt på at hun skulle være kald basert på anmeldelsene, men jeg var ikke forberedt på på nivået av kulde. Jeg kan på ingen måte anbefale henne som lege.

Helt OK lege

Lege: Elisabeth Vågen Ulset Skrevet

Elisabeth er en flink lege som vet hva hun holder på med, men hun er ikke en person man kan føle seg komfortabel med eller kan føle seg trygg med å dele sine mest intime problemer med. Det er synd å si, men en veldig stor del av det å være en fastlege er å kunne få pasienter til å føle seg komfortabel nok til å dele sine problemer med deg uten å være ukomfortabel eller sjenert, og det er ikke Elisabeth flink til, dessverre. Bare et smil gjør under... Legesenteret på Laksevåg, derimot, er helt topp, noe som er grunnen til at jeg ikke skifter fastlege. Ellers hadde jeg skiftet for en stund siden. :(