Ingeborg Maria Kallay

Autorisasjon (1986)

Laksevåg Legesenter DA Telefonnummer55 34 96 9655 34 96 ...
Damsgårdsveien 167-169 5160 Laksevåg
Ingeborg Maria Kallay er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Ingeborg Maria Kallay

Ekstremt dårlig og lat. Anbefales ikke.

Jeg har hatt dårlig erfaring med denne legen og legekontoret flere ganger. Legen gir veldig dårlige svar, er ekstremt uhjelpsom og virker som hun misliker jobben sin. Jeg ba om bytte av fastlege etter å ha blitt ekstremt lei av hvor uprofesjonelt dette legekontoret og denne legen opptrer - dermed står jeg på ventelisten, og har ingen annet valg enn å kontakte denne legen frem til jeg får ny. Jeg kontaktet da legen angående et problem, først fikk jeg beskjed om at video konsultasjon ikke er mulig hos denne legen/legesenteret - som er meget merkelig da dette ikke burde være et problem, så jeg prøvde meg da på E-konsultasjon og beskrev problemet utdypet og bra. Isteden for å få en telefon fra legen slik at vi kan diskutere symptomer og diverse, får jeg melding om at jeg burde bytte lege da jeg ikke er i Bergen lenger og at hun ikke kan hjelpe … En skulle trodd at en lege med «god erfaring» skal forstå at å bytte lege tar lang tid og i mellom tiden må man holde seg til legen man har, heller ikke bare «anta» at jeg ikke allerede står på venteliste. Legen svarer nesten med sarkasme, ekkel og uprofesjonell holdning som tyder klart på at hun virkelig ikke liker jobben sin. Anbefaler ingen å være pasient hos denne legen.

Lite informativ og nedlatende

Oppleves som svært reservert på informasjon og forklarer dårlig for en uten helsekompetanse. Oppleves som at hun er nedlatende og ikke tar deg og din helse på alvor. Trodde kvinner skulle være dyktige på kvinnehelse, men det var visst ikke slik.

Dyktig og trygg

Jeg begynte hos Ingeborg Kalay da fastlegeordningen var godt i gang.Aldri har jeg truffet på en lege som henne.Kunnskapsrik og lyttende.Og har ennå ikke opplevd at jeg ikke har fått gode konsultasjoner og gode råd.Hatten av for henne og de som jobber i resepsjonen og på laboratoriet.Makan til gjeng!Behandler folk med respekt og omsorg👍

Dyktig, men nedlatende

Jeg hadde Kallay som fastlege i mange år. Ikke noe å utsette på kunnskapen, men hun var mange ganger så frekk i kommentarene at jeg i ettertid dessverre har utviklet angst for å gå til legen. Helsestasjonen måtte hjelpe meg å bytte fastlege da jeg ble gravid. Dette har medført at jeg stort sett aldri går til fastlegen. Hele familien har samme inntrykk.

Beste fastlegen jeg har hatt!

Ingeborg har vært en helt fantastisk lege for meg gjennom mitt svangerskap. Hun har gitt meg så mye trygghet og støtte, når jeg har vært usikker og redd som førstegangsfødende med komplikasjoner. Hun har vært en trygghet for meg. Opplever henne som tilgjengelig, dyktig og fokusert. Hun oppleves respektfull og tar meg alltid alvorlig, samtidig har hun fine ord og et vennlig blikk. Eneste dumme jeg kommer på med henne er at hun snart skal pensjonere seg :-((( blir vanskelig å finne en som henne.