Ingeborg Maria Kallay

Laksevåg Legesenter

1986

Laksevåg Legesenter Telefonnummer55 34 96 9655 34 96 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Damsgårdsveien 167-169 5160 Laksevåg
Ingeborg Maria Kallay er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Ingeborg Maria Kallay

Imøtekommende og dyktig

Har hatt henne som fastlege i mange år og har ingen tanker om å bytte. Hun er hyggelig og imøtekommende og flink til å henvise videre om nødvendig.

Varierende opplevelse

Føler meg ikke alltid hørt eller forstått, må flere ganger forklare årsak til at jeg er under oppfølging ved Haukeland, og tar medisiner utskrevet av tidligere fastlege, til tross for at hun har tilgang på journalutskrift. Føler ikke hun har lest seg opp på meg som pasient før jeg kommer til timen. Føler meg heller ikke gjenkjent og spurt om oppdatering fra sist besøk. Var vant til dette fra forrige lege og syns det viser at man bryr seg. Lite smil og humor på kontoret. Vanskelig å betro seg til generelt. Svarer kort og avvisende på skriftlige henvendelser. Vil ikke anbefale henne ved behov for utredning, men ok med enkle ting som bihulebetennelse etc. God til å forklare med modeller. Fantastisk hyggelige sykepleiere og sekretærer. Noe lang ventetid på tlf og forsinkelse til timer.

Dyktig lege

Jeg har hatt Kallay som lege i flere år. Jeg opplever henne som nøyaktig og konsis, og lite snikksnakk. Hun kan virke kort i svarene men om du virkelig trenger en prat er hun full av empati og gode råd. God humor er det også rom for på hennes kontor.

Hun er en dyktig lege som kjenner meg igjen og følger meg opp som pasient på en god måte. Hun er ikke redd for å søke og grave for å finne informasjon og hun sender straks videre til spesialist om det er behov for det. Kan anbefale henne på det varmeste.

Må også få skryte av helsesekretærene på legesentret. Dyktig, hjelpsom og alltid med et smil om munnen. Dette legesentret blir jeg å savne!

Dyktig lege

Jeg har alltid blitt lyttet til, og har alltid fått god hjelp, medisiner som virker, henvisninger og gode råd på veien. Hun har en herlig humor, og jeg har mange ganger gått fnisende derfra. Hun er ikke en lege som holder hånden og gråter med, men hun er grundig i diagnostisering og undersøkelser. Jeg har full tillit til henne, og stoler på at hun finner ut hva som feiler og handler deretter. At hun kan slå opp i en bok eller spørre andre til råds, syns jeg vitner om grundighet.

Damene i resepsjonen og på lab er hyggelige, men jeg syns telefonsamtalene de mottar er litt for lett å lytte til fra venteværelset. Noe å tenke på når en ringer dit... Stort pluss for supert bookingsystem på nett!!!

Kjempeflink og seriøs lege.

Seriøs, nøyaktig, erfaren og kunnskapsrik lege. Betjeningen er hyggelig, dyktig og behjelpelig. Jeg har flyttet på andre siden av byen men har valgt å beholde Ingeborg Maria Kallay som fastlege fordi hun er så flink.