Tromsø Psykologfelleskap

Søndre Tollbodgate 3A 9008 Tromsø

Siste vurderinger av Tromsø Psykologfelleskap

Dyktig, snill og trygg.

Camilla H. K. Karlberg Skrevet

Jeg har gått til flere forskjellige psykologer, og Camilla er nok den beste av dem.

Dette med psykologer er kanskje litt individuelt, men jeg kommer godt overens med hun.

Jeg har møtt en trygghet som har gjort det lett å jobbe med ting som er ømt.

Annbefales!

Behagelig og trygt

Camilla H. K. Karlberg Skrevet

Fikk fort tillit som gjorde det lett og lufte alle de tanker som var viktig for meg å fortelle om. Som mann et det fort og undertrykke negative følelser, men dette kan jeg anbefale for andre menn. Mye lettere til sins i dag.

Trygg og kunnskapsrik

Camilla H. K. Karlberg Skrevet

Jeg har ikke så stor erfaring med å gå til psykolog. Jeg oppsøkte psykolog som følge av arbeidsrelatert stress og søvnproblemer.

Jeg følte meg velkommen hos Camilla. Camilla er god til å lytte og aktivt stille spørsmål og komme med forslag.

Jeg har lært litt om følelser og om meg selv. Camilla har gitt meg noen gode mestringsstrategier og teknikker, som har gjort meg tryggere og har økt livskvaliteten min.

Bra psykolog!

Camilla H. K. Karlberg Skrevet

Camilla er svært flink, omgjengelig og har stor medfølelse. Hun setter ord på tanker og skaper klarhet i situasjoner hvor alt bare føles som kaos.

Jeg har fått veldig god hjelp, og har redskap jeg kommer til å ta med meg resten av livet.

Varm, erfaren og dyktig

Camilla H. K. Karlberg Skrevet

Camilla er en dyktig terapeut som møter pasienten med varme og omtanke.

Camilla tar i bruk sin brede kompetanse og kunnskap for å skreddersy løsninger for psykiske utfordringer til beste for pasienten.

Dette er en Pluss-tjeneste.