Camilla H. K. Karlberg

Psykolog

Autorisasjon (2003)

Tromsø Psykologfelleskap Telefonnummer973 05 058973 05 0 ...
Søndre Tollbodgate 3A 9008 Tromsø
Camilla H. K. Karlberg er psykolog i Tromsø

Siste vurderinger av Camilla H. K. Karlberg

Varm og dyktig parterapeut

Klinikk: Tromsø Psykologfelleskap Skrevet

Å skrive denne anmeldelsen er nesten som å røpe et hemmelig fiskevann, for Camilla er en unik perle av en psykolog. Etter at livet tok noen kompliserte veier har jeg og min samboer sporadisk gått i parterapi hos Camilla i vel ett år. Det er det beste valget vi har gjort for parforholdet i løpet av alle våre år sammen. Camilla er utrolig imøtekommende, åpen, varm og - ikke minst - veldig faglig dyktig. Som parterapeut er hun upartisk og har en meget god evne til å se individer og deres behov. Vi føler oss begge sett og forstått som de menneskene vi er. Etter parterapi har vi lært mye om pardynamikk og mye om oss selv som individer. Det eneste vi angrer på er at vi ikke dro hit tidligere, og jeg anbefaler egentlig alle par å prøve parterapi, omså forebyggende. Vi kan på det absolutt varmeste anbefale Camilla!

Trygg, kunnskapsrik og oppbyggende.

Klinikk: Tromsø Psykologfelleskap Skrevet

Camilla er etter min vurdering en dyktig psykolog som ser meg når jeg er på konsultasjon. Hun har kunnskap til å bygge meg opp og skape trygghet i den JEG er. Ikke noe er dumt eller ubetydelig. Alt som blir kommunisert brukes til å bygge opp mennesket, få trygghet i deg selv. Jeg får hjelp til å stole på meg selv, jeg er god nok som jeg er. Jeg får redskap til å klare å ta dette med ut i hverdagen. Camilla gir meg redskap til å finne frem til den rette vegen jeg kan gå for å gå et bedre og godt liv, men indre trygghet. En trygghet jeg kan bruke i hverdagen, som gir både meg og de rundt meg trygg på meg som menneske. Som middelaldrende mann var det ikke lett å gå til psykolog, noe jeg vet nå er fryktelig synd. Psykisk og somatisk lidelse er likeverdig som til tider trenger hjelp til heling av profesjonelle. Bare synd at vi venter for lenge med å søke hjelpen som er der for oss.

Den aller beste!

Klinikk: Tromsø Psykologfelleskap Skrevet

Camilla er en utrolig varm og flott person! Hun møter deg alltid med et smil og stråler trygghet og omtanke. I tillegg er hun utrolig kunnskapsrik, veldig flink til å formidle og få deg til å forstå og møte følelsene dine.
Hun har hjulpet meg med å forandre min måte å tenke på, og gitt meg mange gode råd i situasjoner som har føltes helt håpløse.

Alle burde ha hatt en så flott psykolog som henne!

Dyktig, snill og trygg.

Klinikk: Tromsø Psykologfelleskap Skrevet

Jeg har gått til flere forskjellige psykologer, og Camilla er nok den beste av dem.

Dette med psykologer er kanskje litt individuelt, men jeg kommer godt overens med hun.

Jeg har møtt en trygghet som har gjort det lett å jobbe med ting som er ømt.

Annbefales!

Behagelig og trygt

Klinikk: Tromsø Psykologfelleskap Skrevet

Fikk fort tillit som gjorde det lett og lufte alle de tanker som var viktig for meg å fortelle om. Som mann et det fort og undertrykke negative følelser, men dette kan jeg anbefale for andre menn. Mye lettere til sins i dag.