Legene i Ytre AS

Sagstuveien 1 1914 Ytre Enebakk

Siste vurderinger av behandlere ved Legene i Ytre AS

Dyktig og tilstedeværende

Lege: Ragna Torgersen Engstad Skrevet

Veldig fornøyd med Ragna, hun er både empatisk og flink. Jeg føler at hun er tilstede når jeg er i dialog med henne, og oppriktig interessert i å hjelpe.

Super fastlege

Lege: Ragna Torgersen Engstad Skrevet

Har hatt dr. Engstad som fastlege i 6 år nå og er veldig fornøyd. Ja hun kan være streng på sterke smertestillende men dette syns jeg er bra da det er avhengighetsskapende. Er selv kronisk syk og får god oppfølgning. Var også gjennom ett brudd i benet for en stund tilbake, hvor det ble konflikt med arbeidsgiver i møte med nav, og er det en dame du vil ha med i "krigen" er det dr. Engstad. Hun stod opp for meg og var faglig sterk slik at både nav og arbeidsgiver fulgte hennes medisinske råd. Er også veldig fornøyd da jeg har barn som trenger litt ekstra hjelp, og hun stiller opp og ordner alt på kort tid. Anbefaler dr. Engstad på det sterkeste samt at legesekretærene på kontoret er veldig hjelpsomme og hyggelige. Ventetiden kan bli litt bedre, men med mange pasienter og siden hun tar seg tid til hver enkelt pasient så har man forståelse for dette. Hun bruker god tid og da vet jeg at selv om hun er forsinket så stresser hun ikke med å få inn neste pasient.

Varm og kunnskapsrik lege

Lege: Trine Otterstrøm Skrevet

Ble fulgt opp i svangerskapet mitt og syns hun er ekstremt dyktig. Lytter til deg, forklarer og ringer andre hvis hun er usikker og veldig dyktig på mental støtte dersom man føler seg utrygg eller redd. Veldig hyggelig og føler man kan virkelig prate om ting og bli hørt. Anbefales på det sterkeste!

Beste legen

Lege: Trine Otterstrøm Skrevet

Flink lege som følger opp både mor og barn i vårt tilfelle. Er hyggelig og imøtekommende, følger opp gamle saker når man kontakter henne enten på legekontoret eller via nett. Vi bor litt unna, men kommer ikke til å bytte da vi er meget fornøyd.

Trygg

Lege: Trine Otterstrøm Skrevet

God hjelp og forklaringer med alt jeg lurte på 😊
Ingen ventetid. Oppfølgning og ny time uten problemer.