Lars Erik Fikke

Autorisasjon (2001)

1 person

Legene i Ytre AS Telefonnummer64 92 92 2264 92 92 ...
Sagstuveien 1 1914 Ytre Enebakk
Lars Erik Fikke er en av 10 fastleger i Enebakk

Siste vurderinger av Lars Erik Fikke

Norges beste !

Tar seg tid til å lytte. Følger opp til minste detalj. Han gir seg ikke før det er satt en diagnose. Er det tvil,sender han videre til spesialist. Beste legen jeg noensinne har hatt.

Tatt på alvor

På grunn av smerter måtte jeg for kort tid siden til haste-undersøkelse på Enebakk Legesenter. Måten jeg ble møtt på av dr. Fikke og de øvrig ansatte var rett ut sagt fantastisk! Det viktigste enkeltforholdet var at dr. Fikke, på tross av at undersøkelsen ikke gav et klart svar, besluttet å videresende meg til Ahus for nye, mer omfattende undersøkelser. Her kunne en bekrefte dr. Fikkes antagelser. Resultatet er at sykehuset har besluttet å følge dette opp med ytterligere undersøkelser. Deretter vil det bli avgjort hvor vidt jeg er i behov for å bli operert. - En operasjon som er relativt uproblematisk, når dette er planlagt og jeg er relativt velfungerende, men som er krevende å gjennomføre når pasienten blir akutt syk og derfor må hasteopereres. - Derfor en STOR takk til dr. Lars-Erik Fikke!

Kunnskapsrik og står på for pasienten når det gjelder.

Trivelig og direkte. Hjelpsom når det gjelder å stå på. Lytter, gir råd, passe belærende.

Står på for pasienten og tar seg tid til en kort prat. Roer på den måten pasienten.

Tja!

Føler vel ikke at legen er spesielt opptatt av pasienten. Om en prøve tas gis ikke svaret med mindre man etterlyser svaret.
Begynte å ta inr prøver for mang år siden, her gis svaret selvsagt. Men i løpet av 1 mnd i 2014 steg prisen fra Kr: 100.- Til Kr: 237.-
En økning på 137% over natten. Uten forvarsel!

Samlebånd

Han er mulig en dyktig lege teoretisk sett, men han bryr seg ikke som medmenneske og er lite interessert. I mitt tilfelle ble jeg ikke fulgt opp hva medisinering gjaldt, ingen spørsmål om "hvordan synes du at dette fungerte" eller "hvordan har du det nå"...