Klinikk Hausken Oslo

Lysaker Torg 5 1366 Lysaker

Siste vurderinger av Klinikk Hausken Oslo

Dyktig!

Lege: Caroline Becker Skrevet

Vi har kun hatt ett forsøk ledet av Caroline og lyktes på det. Opplevde det som trygt, faglig sterkt og vi fikk svar på de spørsmål vi hadde. Anbefales!

Fantastisk fra start til mål

Lege: Caroline Becker Skrevet

Har benyttet Klinikk Hausken i tom omganger og er kjempefornøyd med begge gangene. Dyktige, ryddige og veldig imøtekommende. Anbefales!

Veldig flink og fikk oss til å føle oss ivaretatt.

Lege: Bastienne Spallek-Halvorsen Skrevet

Kjempe hyggelig og flink :) Følte oss veldig i varetatt, ga gode svar på våre spørsmål og var åpen for våre forslag. Første legen vi har møtt i denne prosessen som har vært det, så ga oss en god følelse av samarbeid mot et felles mål.
Hun har godt håndlag så aldri kjent noe ved undersøkelser med henne.

Professional and efficient

Lege: Caroline Becker Skrevet

Very good impression of the klinikk and the doctor Caroline. Very professional, kind and efficient. We have had the best treatment we could expect during the process. Thanks

Anbefales på det varmeste!

Lege: Caroline Becker Skrevet

Etter flere forsøk på Rikshospitalet (4 forsøk) bestemte vi oss for å prøve Klinikk Hausken. Vi fikk Caroline fra første stund og vi ble tidlig imponert over hvor flink hun er. Hun har troa og selvtillit på det hun holder på med. Det smitter over på oss som etter flere forsøk hadde begynt å miste håpet. Jeg hadde mye smerter og ubehag med både egg uthenting og egg innsett på Riksen. Det hadde jeg ikke med Caroline! Jeg var desperat og ønsket å sette inn to egg for å øke sjansen for graviditet. Caroline sa da at hun anbefalte et egg fordi kvaliteten på eggene var så gode og hun hadde så troa på at det skulle gå. Jeg sa ja, men med en avtale om at hun skulle sette inn to hvis det ikke gikk første gangen. Jeg ble gravid på første forsøk! Nå har jeg vært tilbake for søskenforsøk 10mnd etter førstemann kom og fikk positiv test i dag. Anbefaler alle Klinikk Hausken. Ikke bare Caroline, men hele teamet som jobber der er fantastiske! Fra de som jobber på laboratoriet, resepsjonen og sykepleierne.