Klinikk Hausken Oslo

Lysaker Torg 5 1366 Lysaker

Siste vurderinger av Klinikk Hausken Oslo

Den beste legen

Lege: Caroline Becker Skrevet

Etter 10 år av fertilitetsbehandling, både her i Norge og i utlandet, gravid på første forsøk ved Klinikk Hausken og den beste legen Caroline Becker. Hun er meget dyktig, analytisk, innovativ, omsorgsfull og dedikert. I tillegg tilbyr hun behandlingen som er individuelt tilpasset og følger opp prosessen nøye under hele forløpet. Anbefales på det sterkeste! Evig takknemlig, Kristina

Dyktig og ivaretakende

Lege: Bastienne Spallek-Halvorsen Skrevet

Vi ble veldig godt ivaretatt før, under og etter IVF. Hun var ivaretakende, profesjonell og kunnskapsrik.

Trygg, kunnskapsrik og tilgjengelig

Lege: Caroline Becker Skrevet

Vi har fått god oppfølging av Caroline gjennom to vellykkede og ulike fertilitetsprosesser med både insaminering og IVF. I begge prosessene har vi blitt møtt på en varm, omsorgsfull og profesjonell måte. Hun er svært kunnskapsrik og vi har alltid følt oss trygg og godt ivaretatt. Teamet rundt henne er også utrolig hyggelige og dyktige.

Kompetent og trygg

Lege: Bastienne Spallek-Halvorsen Skrevet

Du føler deg ivaretatt. Hun er veldig hyggelig og lett å prate med. Bastienne og resten av klinikken er veldige kunnskapsrike og dyktige.

Kunnskapsrik og hyggelig

Lege: Caroline Becker Skrevet

Caroline og resten av teamet jobber aktivt med å finne den behandlingen som passer best for akkurat deg. De har stor kunnskap. Du føler deg ivaretatt og alle er veldig søte og hyggelige.