Klinikk Hausken Oslo

Lysaker Torg 5 1366 Lysaker

Siste vurderinger av Klinikk Hausken Oslo

Kunnskapsrik, nytenkende og løsningsorientert

Lege: Jon Hausken Skrevet

Vi har prøvd å få barn i 9 år og vi har vært gjennom 8 IVF forsøk- hvor alle var negative inntil vi kom til klinikk Hausken.
Dr. Jon Hausken tok veldig god tid for å lytte på vår historie og lagde en plan tilpasset oss. Hvor vi endte i positiv g.test.
Vi ble alltid veldig godt tatt i mot.

Klinikk Hausken kan anbefales på det sterkeste!

Fantastisk service og profesjonalitet

Lege: Caroline Becker Skrevet

Her blir man godt ivaretatt og behandling tilpasset ens personlige behov. Profesjonelle og veldig hyggelig personal. Vi har vært superfornøyde med hele IVF prosessen.

Godt ivaretatt

Lege: Caroline Becker Skrevet

Vi ble godt ivaretatt av alle på Klinikk hausken fra første stund😊 vi er kjempefornøyd og vil anbefale alle som trenger hjelp til å få barn til å bruke disse.

Profesjonell og behagelig

Lege: Caroline Becker Skrevet

Caroline og de andre på Klinikk Hausken har tatt oss godt i mot fra første dag. De har tatt sine profesjonelle vurderinger, men vært åpne om hvorfor de gjør som de gjør.
Det gjør noe med en å bli gjenkjent fra gang til gang, og at de ansatte husker hva vi heter.
Vi har blitt fulgt godt opp gjennom hele prosessen, både før, under og etter. Alle, fra Camilla i skranken til sykepleiere, labansatte og leger, gjorde sitt til at vi sitter igjen med en god følelse av hele prosessen, og gjerne anbefaler klinikk hausken til andre.

Useriøst og ansvarsløs

Lege: Jon Hausken Skrevet

Var til IVF forsøk hos han, fikk inntrykk av at han er hyggelig og hjelpsom. Etter mislykket forsøk skulle jeg ha en samtale med han om hva vi skulle gjøre videre. Den samtalen fikk jeg aldri, han kunne ikke nås på telefon. Så jeg sendte han flere epost, heller ikke noe tilbakemelding fra han. Denne legen anbefaler jeg ikke til noen som vurderer IVF behandling, så useriøst legen har jeg aldri vært borti.