Klinikk Hausken Oslo - Lysaker

Lysaker Torg 5 1366 Lysaker

Siste vurderinger av Klinikk Hausken Oslo - Lysaker

Arrogant og kald

Lege: Arne Schwennicke Skrevet

Vårt møte med Arne gikk svært dårlig. Han var vanskelig å kommunisere med, ga ikke tilstrekkelig informasjon til at vi kunne forstå situasjonen, og tok valg over hodet på oss. Han utstrålte en typisk legearroganse, med mangel på evne til å sette seg inn i andres ståsted.

Uprofesjonell og flåsete

Lege: Jon Hausken Skrevet

Vi har hatt tre forsøk hos Hausken Lysaker uten resultat. Det er en ting- da ingen kan garantere dette. Men, vi er nesten litt sjokkert over prosessen- og måten vi har blitt behandlet på av en privat klinikk.

Gjennom en periode på 6 mnd har vi forholdt oss til utallige leger, som åpenbart ikke har lest seg opp på journalen, og tilsvarende med sykepleiere. De har åpenbart ikke vært forberedt, noe vi fikk bekreftet da de en av timene kom ut på venterommet og leste opp fullt navn og fødselsdato i påhør av andre pasienter- fordi de sitat «tar bare neste på lista». Ergo hadde de ikke fordelt pasientene mellom seg på forhånd. Hver time har startet med å måtte begynne på nytt med å fortelle egen prosess. Slitsomt og utmattende i en allerede krevende behandling.

Ved et tilfelle lurte en annen lege også på et resultat 4 måneder tilbake, som jeg som pasient ikke husket (og strengt talt skal slippe å gå og huske på). Da bekreftet legen at hun lurte fordi Hausken ikke hadde journalført fullstendig.

Vi har forsøkt i det lengste å gi konstruktive tilbakemeldinger underveis til ingen nytte. Ved et tilfelle svarte Hausken selv på tilbakemeldingen at «jaja, sånn er det- welcome to IVF».
Ved forrige tilbakemelding ba vi om en fullstendig gjennomgang av behandlingsforløpet vårt. Ingen har ringt oss, og det ble satt av ETT KVARTER før siste behandling skulle finne sted.

Lista er lang med konkrete eksempler, men det får bli med dette. Han og de er åpenbart faglig dyktig, men med lite pasientomsorg og sosiale antenner betyr det dessverre lite.

Alt i alt en begredelig og uprofesjonell opplevelse vi ikke unner noen andre. Styr unna!

Kunnskapsrik, nytenkende og løsningsorientert

Lege: Jon Hausken Skrevet

Vi har prøvd å få barn i 9 år og vi har vært gjennom 8 IVF forsøk- hvor alle var negative inntil vi kom til klinikk Hausken.
Dr. Jon Hausken tok veldig god tid for å lytte på vår historie og lagde en plan tilpasset oss. Hvor vi endte i positiv g.test.
Vi ble alltid veldig godt tatt i mot.

Klinikk Hausken kan anbefales på det sterkeste!

Useriøst og ansvarsløs

Lege: Jon Hausken Skrevet

Var til IVF forsøk hos han, fikk inntrykk av at han er hyggelig og hjelpsom. Etter mislykket forsøk skulle jeg ha en samtale med han om hva vi skulle gjøre videre. Den samtalen fikk jeg aldri, han kunne ikke nås på telefon. Så jeg sendte han flere epost, heller ikke noe tilbakemelding fra han. Denne legen anbefaler jeg ikke til noen som vurderer IVF behandling, så useriøst legen har jeg aldri vært borti.

Hei, jeg så denne først nå. Er veldig sjelden inne på denne listen. Først vil jeg beklage for den opplevelsen du har hatt med mge og Klinikk Hausken. Det var veldig spesielt at vi ikke fikk snakket sammen påny. Jeg har slike samtaler hver eneste dag. Pasienter ringer meg privat om kveldene og eller helger. jeg er alltid tilgjengelig. Her må det ha skjedd en glipp. Beklager så mye. Mvh Jon Hausken

Besvart av Jon Hausken