Ali Maqsood Ahmad

Rødbergveien Legesenter AS
Rødbergveien 6 9408 Harstad
Ali Maqsood Ahmad er en av 31 fastleger i Harstad

Siste vurderinger av Ali Maqsood Ahmad

Den beste legen jeg har hatt,, noen sinne.

Bare positivt,, å melde,, tar seg tid,, lytter faglig flink, engasjert..Har samlet familien hos Ali.. Ta godt vare på den mannen.

Styr unna!

Har kun opplevdes som overfladisk, lite interessert i å behandle, og mest opptatt av å gjøre der 15 minuttene til mest mulig under 5 for å øke omløpet i betalingsautomaten. Måtte nesten true og trygle om sykemelding når jeg oppsøkte han med kroniske smertetilstander, og ei heller fikk jeg tilbud om smertestillende eller forebyggende medisiner. Er bare blitt mer og mer syk med han som lege!

Fantastisk lege :)

Fikk han som lege for ca 2 år sia og det har vært positivt fra første møte. Han følger opp og viser interesse for min helse og sjekker opp med andre instanser når det er nødvendig. Kudos!

Flink lege

Ali er oppvokst i Oslo. Således er Han er lett og forstå og kommuniserer godt med pasienten. Legen oppfattes som dyktig i faget og systematisk i sin gjerning. Han er positiv og gir håp.

Dårlig service

Har vært hos Ali to ganger, og første gang følte jeg meg veldig lite ivaretatt og fant heller ikke ut hva som var problemet. Andre gangen jeg var der var det akkurat samme problemet. Var inne i maks fem minutt, og også denne gangen begynte han å prate om andre problemer jeg kunne ha. Det endte opp med at jeg gikk til privatlegen istedenfor, og der fant de ut med en gang hva det var. Følelsen jeg sitter igjen med er at han ikke tok meg alvorlig eller var interessert i å finne ut hva det er. Alt i alt anbefaler jeg han ikke!

Anbefales

Faglig svært dyktig, tydelig og klar, effektiv, viser stor empati, og er veldig hyggelig. Kan derfor anbefales som fastlege!

Sympatisk og empatisk

Jeg har konsultert Ali som fastlege for både meg selv og mine to mindreårlige barn. Han er nok god faglig, men jeg vil fremheve hans personlighet.

Effektiv lege,tilgjengelig på kort varsel.

Beste legen jeg har hadd,svært effektiv og god å lytte til pasienten...jeg er meget fornøyd med Ali :) Rask med å gi svar på prøver,pungtlig og lite ventetid når jeg har hadd time...

Har vert der en gang og ble veldig fornøyd.

Jeg ønsker å bytte lege fordi jeg har hatt min eksisterende lege i ca 4 år og ønsker nå å knytte til meg en ny lege.