Ali Maqsood Ahmad

Rødbergveien 6 9408 Harstad
Ali Maqsood Ahmad er en av 31 fastleger i Harstad

Siste vurderinger av Ali Maqsood Ahmad

Usympatisk og arrogant

Legen virker oppgitt og virker ikke interessert i å hjelpe i det hele tatt. Lite blikkontakt, og arrogant holdning til pasient. Lytter ikke, og tyr til raske løsninger som medisiner og viderehenvisning.

Den beste legen jeg har hatt,, noen sinne.

Bare positivt,, å melde,, tar seg tid,, lytter faglig flink, engasjert..Har samlet familien hos Ali.. Ta godt vare på den mannen.

Styr unna!

Har kun opplevdes som overfladisk, lite interessert i å behandle, og mest opptatt av å gjøre der 15 minuttene til mest mulig under 5 for å øke omløpet i betalingsautomaten. Måtte nesten true og trygle om sykemelding når jeg oppsøkte han med kroniske smertetilstander, og ei heller fikk jeg tilbud om smertestillende eller forebyggende medisiner. Er bare blitt mer og mer syk med han som lege!

Fantastisk lege :)

Fikk han som lege for ca 2 år sia og det har vært positivt fra første møte. Han følger opp og viser interesse for min helse og sjekker opp med andre instanser når det er nødvendig. Kudos!

Flink lege

Ali er oppvokst i Oslo. Således er Han er lett og forstå og kommuniserer godt med pasienten. Legen oppfattes som dyktig i faget og systematisk i sin gjerning. Han er positiv og gir håp.