Legekontoret i Laguneparken DA

Laguneveien 9 5239 Rådal

Siste vurderinger av behandlere ved Legekontoret i Laguneparken DA

Fantastisk lege med utrolig kunnskap

Lege: Kirsten Skinlo Rokstad Skrevet

Dr Rokstad er en fantastisk lege som alltid stiller opp. Hun har enorm kunnskap og skjønner utrolig fort hva som kan være problemet.
Har selv vært mye syk, og hun har alltid funnet raskt ut av problemet slik at jeg har fått rask hjelp.
Hun er en omsorgsfull lege som er lett å snakke med, et veldig godt menneske som bryr seg.
Den beste legen jeg noen gang har vært borti.

Flink fastlege

Lege: Christoffer Andre Sjøbø Asbjørnsen Skrevet

Fikk han som ny fastlege da min forrige ble pensjonist
Veldig fornøyd med han,får god hjelp med det jeg lurer på.
Kommer til å gå til han så lenge han er fastlege

Faglig dyktig, grundig og ansvarsbevisst

Lege: Kirsten Skinlo Rokstad Skrevet

Kirstens faglige dyktighet, lange, solide erfaring samt medisinske og menneskelige kunnskaper gjør henne til en av de beste fastlegene i distriktet - om ikke den beste. Det går raskt, javel, men med den arbeidsbelastning en fastlege i dag har, blir det lite tid til overs til «small talk». En time til fastlegen er ikke en time til psykolog. Som pasient får jeg likevel følelsen av at Kirsten er faglig grundig og ikke tar lett på ting. Grundig analyse, raske henvisninger og utmerket oppfølging. Med kommentarar som er preget av forståelse og empati. «No one, but number One».

Følger pasientene godt opp

Lege: Christoffer Andre Sjøbø Asbjørnsen Skrevet

God oppfølging, og følger også raskt opp henvendelser digitalt. Tar seg god tid i pasientmøtet, og begrunner sine behandlingsvalg slik at det skaper trygghet. Får ØH timer når det trengs, i motsetning til forrige kontor jeg tilhørte der du som oftest ble henvist til legevakten.

Lite empatisk og følger dårlig opp pasienter

Lege: Kirsten Skinlo Rokstad Skrevet

En fastlege som ikke følger opp, og viser lite empati og medfølelse for pasienter. Ikke flink til å behandle barn med feks angst med tilstrekkelig ro og kunnskap.