Vestre legesenter

Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Vestre legesenter

Bedre lege kan du leite lenge etter :)

Lege: Christian Grødem Skrevet

Han er en veldig dyktig lege som tar pasienten på alvor.Jeg har vært hos mange flinke leger men ingen kan måle seg.Jeg reiser 1,5 time for å komme til Christian.Det sier vel bare litt om hvor flink han er som lege:)?

En meget dyktig lege

Lege: Damir Avdovic Skrevet

Damir Avdovic er en mester i finne ut hvor skoen egt trykker. Han er den beste fastlegen jeg noensinne har hatt og han blir den siste jeg har. Han er ryddig,tar tak i situasjonen og er varsom med å skrive ut vanedannende medisiner. Jeg kjenner meg trygg som hans pasient. Bruker god tid på hver pasient.

Lyttende og forstelsesfull

Lege: Erlend Andreas Haugstad Skrevet

Haugstad er en dyktig og lyttende lege, ikke redd for å videresende pasienter med mulige spesielle kasus.
Selv om man merker det er hektisk på kontoret har han alltid tid til å lytte, og man føler at man får gode veloverveide svar. Kan absolutt anbefales.

Den dårligste legen jeg har hatt

Lege: Erlend Andreas Haugstad Skrevet

Hadde et godt inntrykk av han i begynnelsen, men fikk elendig oppfølgeling når jeg fikk kyssesyken. Følte ikke at jeg ble tatt på alvor, og det er utrulig viktig hos en lege. Vil ikke anbefale han her til andre.

Veldig bra!

Lege: Ketel Johan Gundersen Skrevet

Jeg er svært godt fornøyd med Legen. Han tar seg tid og er grundig. Han er flink til å kommunisere og man blir tatt på alvor. Alle henvisninger er gjort fortløpende. Tilgjengeligheten er god.