Christian Grødem

Tollbodgata 8 4610 Kristiansand S
Christian Grødem er en av 81 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Christian Grødem

God lege!

Etter å ha vært hos Christian følte jeg meg hørt, brydd om og det jeg trengte å snakke om og få henvisninger til ble gjort kjapt! Er også enkel å kontakte på tlf eller epost. Anbefales!

En veldig dyktig lege

Enkel å snakke med og flink til å stille diagnose. Stort sett alltid på tiden. En av de beste legene jeg har vært borti.

Byens beste lege

Han reagerer kjapt, jeg kan få time på dagen hvis det virkelig haster.
Han jobber effektivt og gir meg det jeg trenger av oppfølging hos spesialist, får meg raskt til spesialbehandling og gir meg de medisiner jeg trenger.
Han er lett å prate med og forstår meg som person.
Han jobber på en helt super måte og trenger ikke å forbedre på noe som helst i mine øyne.

Den beste lege

Han er flink å finne sykdommen , høfleg , lytte til folk og snillaste lege som jeg har set. Jeg stoler på medcinska behandling.

God lege og hyggelig person

Byttet til Grødem etter å ha sjekket "legelisten.no". Har ikke angret. Jeg har (hatt) alvorlig sykdom som blir fulgt opp av spesialisthelsetjenesten, som igjen sender sine resultater og funn til fastlegen. Hver gang jeg er hos Grødem, får jeg inntrykk av at han er oppdatert, mao. at han faktisk leser det som kommer fra spesialistene. Grødem kaster ikke bort tid på bullshit. Derfor er det sjelden jeg opplever forsinkelser. Dette gjelder også avtaler på laboratoriet. Føler meg alltid i gode hender på dette legekontoret. Her er de også flinke til å bruke e-post (skulle bare mangle, men mange legekontor nekter å bruke det).