Christian Grødem

Tlf: 38 10 49 49 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Christian Grødem er en av 83 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Christian Grødem

God lege!

Etter å ha vært hos Christian følte jeg meg hørt, brydd om og det jeg trengte å snakke om og få henvisninger til ble gjort kjapt! Er også enkel å kontakte på tlf eller epost. Anbefales!

En veldig dyktig lege

Enkel å snakke med og flink til å stille diagnose. Stort sett alltid på tiden. En av de beste legene jeg har vært borti.

Byens beste lege

Han reagerer kjapt, jeg kan få time på dagen hvis det virkelig haster.
Han jobber effektivt og gir meg det jeg trenger av oppfølging hos spesialist, får meg raskt til spesialbehandling og gir meg de medisiner jeg trenger.
Han er lett å prate med og forstår meg som person.
Han jobber på en helt super måte og trenger ikke å forbedre på noe som helst i mine øyne.

Den beste lege

Han er flink å finne sykdommen , høfleg , lytte til folk og snillaste lege som jeg har set. Jeg stoler på medcinska behandling.

God lege og hyggelig person

Byttet til Grødem etter å ha sjekket "legelisten.no". Har ikke angret. Jeg har (hatt) alvorlig sykdom som blir fulgt opp av spesialisthelsetjenesten, som igjen sender sine resultater og funn til fastlegen. Hver gang jeg er hos Grødem, får jeg inntrykk av at han er oppdatert, mao. at han faktisk leser det som kommer fra spesialistene. Grødem kaster ikke bort tid på bullshit. Derfor er det sjelden jeg opplever forsinkelser. Dette gjelder også avtaler på laboratoriet. Føler meg alltid i gode hender på dette legekontoret. Her er de også flinke til å bruke e-post (skulle bare mangle, men mange legekontor nekter å bruke det).

For mye å gjøre?

Tilgjengelig, ekspeditt og hyggelig - men antagelig for mange pasienter og for mye å gjøre. Gjorde seg utslag i at han husket dårlig eller satte seg ikke inn i den medisinske historikk og utvikling og fremstod derfor som litt for lettvinn og overfladisk.

Den yngste og beste legen jeg har hatt.

Jeg er en mann på over 50 år og med Christian kan man diskutere alt. Han er svært menneskelig og gjør det han kan for sine pasienter. Føler meg helt trygg og ivaretatt, og han leker ikke Gud/allviter. Er han usikker sier han det og sender deg videre til andre spesialister. Jeg har ved flere anledninger blitt sendt videre til andre spesialister og Christian har gitt meg "forståelige svar på diverse prøver". Jeg kommer aldri til å bytte lege så lenge jeg lever. Han er lett å komme i kontakt med via mail og svarer raskt. Men jeg ser at legesenteret har en utfordring når det gjelder kontorpersonalet. De burde ha vært på et smilekurs, de er tross alt kontorets ansikt utad. De møter til tider svært syke mennesker som har store utfordringer med andre mennesker. Er de da uheldig å treffer noen av kontorpersonalet sitt dårlige humør, vil nok flere snu i døra. Mitt råd til kontorpersonalet, menneskene som kommer til legekontoret har krav på en menneskelig måte. Kanskje noen av de ikke bør jobbe på legekontor men et lager.

Den beste legen jeg har hatt.

Veldig fornøyd med Christian.han er en dyktig lege som alltid tar meg på alvor. Er han i tvil så blir man sendt videre.han er en lege en kan snakke med om alt.det som også er veldig positivt er at man kan sende Mail,og han svarer rask. Bare en ting å si ,er veldig fornøyd. Er glad for å ha han som fastlege. Bytter aldri.Det som er negativt er noe av kontorpersonalet. Noen av dem burde hatt et smilekurs, og hvert litt mer service instilt. Dette manglet noen av dem. Legekontoret skulle kanskje ha ligget et annet sted, hvor en kunne parkere litt nærmere.Men alt i alt så er Christian så dyktig, at de negative tingene betyr ikke så veldig mye.

Fantastisk mann!

Jeg håper inderlig at jeg får plass hos Christian Grødem igjen når jeg flytter hjem til Kristiansand igjen! Utrolig flink og forståelsesfull lege, med mye kunnskap og evnen til å sende pasienter videre til spesialister. Det var rett og slett trist å måtte bytte han bort da jeg flyttet fra byen.

Veldig fornøyd!!

Hyggelig og imøtekommende. Er sjeldent forsinket. Ingen "verdensmester," sier ifra dersom det er noe han er usikker på. God oppfølging. Kan kontaktes på mail, får raskt svar. Jeg er alt i alt veldig fornøyd med fastlegen. Har imidlertid ikke alltid vært like fornøyd med kontorpersonalet som til tider er svært lite imøtekommende.

Helt topp!

Jeg har gått til Christian Grødem i mange år, og har ikke annet enn superlativer å gi ham. Positiv og imøtekommende. Ikke redd for å si "dette vet jeg ikke," og kontakte spesialister. Er tilgjengelig på mail og svarer raskt. Alle burde være så heldige å få en slik lege.
Problemet der har til tider vært noen av kontorpersonalet.

Bedre lege kan du leite lenge etter :)

Han er en veldig dyktig lege som tar pasienten på alvor.Jeg har vært hos mange flinke leger men ingen kan måle seg.Jeg reiser 1,5 time for å komme til Christian.Det sier vel bare litt om hvor flink han er som lege:)?

Kjempeflink!

Han er alltid interessert i pasienten, bruker tid, er flink til å kommunisere, og henviser videre hvis det er noe han ikke kommer til bunns i. Er også inneforstått med at feks psykisk syke også kan få fysisk sykdom, slik at ikke alt bortforklares med psyken. Og DET er viktig!

Lyttende og nysgjerrig

Dr. Grødem er en ung lege med store kunnskaper som jeg opplever tar møtet med meg som pasient på stort alvor. Han evner også å få meg til å stille meg selv de rette spørsmålene vedrørende mitt liv og min situasjon og vokter seg vel for å komme med formaninger.

Kommentar ang. tilgjengelighet: fin kommunikasjom på mail.

Veldig fornøyd:-)

Jeg er veldig fornøyd med min lege, han er tilgjengelig, lyttende og forklarer godt,

En dyktig lege og medmenneske.

En lege som alltid lytter til sine pasienter. En lege som er virkelig dyktig i sitt yrke.

Den beste fastlegen

En lege som alltid tar deg seriøst, finner alltid en løsning. Og ikke minst veldig hyggelig. Sbf

Beste legen jeg har hatt

Reiser fra annen by og hjem til Kristiansand fordi legen min er uerstattelig, kan bare ikke bytte ut med annen fastlege selv om det dog hadde vært enklere. :-)