Christian Grødem

Markens legesenter

2000

Markens legesenter Telefonnummer38 10 49 4938 10 49 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tollbodgata 8 4611 Kristiansand S
Christian Grødem er en av 79 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Christian Grødem

Trygg, dyktig og rask

Christian Grødem ble min fastlege rett før jeg ble gravid. Han har fulgt meg gjennom hele graviditeten og tiden etterpå. Aldri følt meg så godt ivaretatt og trygg som hos han. Hvis det var noe jeg følte ikke stemte, fikk jeg time på dagen.

Omtrent alltid på tiden! Snill, omtenksom og har alltid lest seg opp på forhånd. Han er rask, men er en veldig dyktig lege som hører godt etter og stiller spørsmål. Sender henvisning videre om han mener det trengs.

Rask på e-post.

Alt i alt, en fantastisk lege. Kommer ikke til å bytte.

Dyktig og oppmerksom

Ble min fastlege i 2016. Kunnskapsrik og nøye, og en behagelig person. Føler at han er opptatt av meg som pasient.

Best lege i Kristiansand

Han har vært lege for meg noen år og jeg er veldig fornøyd med han.
Han er presis alltid. Han vil høre på deg som pasient og undersøker med engang. Han har god tid til pasientene sine spør om det er noe annet han kan hjelpe med.

Anbefalt lege.

God lege!

Etter å ha vært hos Christian følte jeg meg hørt, brydd om og det jeg trengte å snakke om og få henvisninger til ble gjort kjapt! Er også enkel å kontakte på tlf eller epost. Anbefales!

En veldig dyktig lege

Enkel å snakke med og flink til å stille diagnose. Stort sett alltid på tiden. En av de beste legene jeg har vært borti.