Christian Grødem

Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S
Christian Grødem er en av 86 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Christian Grødem

Flink og pålitelig.

Jeg har hatt Christian Grødem fra jeg gikk over fra faren som jeg hadde hatt fra mors mage. Veldig fornøyd. Har også begge barn der. 👍

Grundig, proff og meget hyggelig

Dr. Grødem er alltid presis til timene, har tid til å lytte og tar pas. på alvor. Oppfølging, råd og veiledning har jeg alltid opplevd som svært bra. Det er relativt kort ventetid ved timebestilling. Svært godt fornøyd.

beste legen i Kristiansand

Belste legen i byen er jo han. jeg hadde en annen lege som aldri lytter og jeg var lei av legen min.
da begynte jeg å søke på google hvem som har god review. heldigvis fant jeg Grødem som hadde ledig plass. jeg og mine barn hadde flyttet til han og er nå veldig fornøyd både for barna og meg.

anbefaler til alle

Litt travel?

God lege, men kan virke litt travel i sin hverdag. Stort sett god service, men litt rask i vendingen etter min smak.

Trygg, dyktig og rask

Christian Grødem ble min fastlege rett før jeg ble gravid. Han har fulgt meg gjennom hele graviditeten og tiden etterpå. Aldri følt meg så godt ivaretatt og trygg som hos han. Hvis det var noe jeg følte ikke stemte, fikk jeg time på dagen.

Omtrent alltid på tiden! Snill, omtenksom og har alltid lest seg opp på forhånd. Han er rask, men er en veldig dyktig lege som hører godt etter og stiller spørsmål. Sender henvisning videre om han mener det trengs.

Rask på e-post.

Alt i alt, en fantastisk lege. Kommer ikke til å bytte.