Christian Grødem

Autorisasjon (2000)

Vestre legesenter Telefonnummer38 10 49 4938 10 49 ...
Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S
Christian Grødem er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Christian Grødem

Bra fast lege

Hatt samme lege i alle år til mg å barna mine
Hadde lyst å legge inn noen gode ord
Vi er veldig fornøyd 🙏🏼
Altid på tiden ,venlig
Dyktig lege i mine øyner

Bedre blir det ikke!

Han er rasjonell, forståelsesfull, samarbeidsvillig og veldig kunnskapsrik. Han kan faget sitt og vet begrensningene sine. Har han ikke en løsning så gjør han sitt ytterste for å finne noen som kan. Du forlater alltid kontoret hans bedre enn når du kom! Han er kort og godt en hjelper.

Alle leger/legestudenter burde ta et besøk til han for å lære menneskebehandling.

Anbefales på det varmeste

En fantastisk lege og mann. Han tar deg på alvor og prøver faktisk å hjelpe deg så godt han kan, i motsetning til altfor andre leger som bare ønsker å bli ferdig med deg. Han er også tilgjengelig på email og svarer alltid samme dagen, så lenge han er på jobb. Har ingenting negativt å si. Tusen takk for at jeg er så heldig som har ham som min fastlege!

Beste fastlege jeg har hatt

Uten tvil den beste Fastlegen jeg noen gang har hatt. Overlater ingenting til tilfeldighetene. God til å følge opp samt enkel å kommunisere med, selv om man kan ha "flaue" sykdommer. Det viktigste er at når du går derfra følte jeg aldri at jeg ikke hadde fått svar på de tingene jeg kom for, og det kan ikke sies om alle Fastlegene der ute.

Trygg og ser deg som menneske

Har gått til han de 10 siste årene og har bare positive ting og si om han. Grødem er en lege som skaper trygghet og tillit, hvis han ikke vet eller er usikker på noe så inrømmer han dette og sender videre til spesialist.