Fjordbyen Legesenter

Strandpromenaden 1 3370 Vikersund

Siste vurderinger av behandlere ved Fjordbyen Legesenter

En god lege.

Lege: Catherine Molandsveen Skrevet

En veldig god lege. Rolig og trygg. Tar pasienten på alvor. Jeg er svært fornøyd med Catrine Molandsveen som fastlege.

Virker litt overlegen og uinteressert

Lege: Catherine Molandsveen Skrevet

Første timen hos henne så ble jeg ikke imponert da hun virket uinteressert i min problemstilling,men gang nummer 2 og 3 virket hun mer hyggelig og sympatisk og interesse for å gjøre noe med problemet. Litt uerfaren lege ang pasientbehandling,men det tror jeg vil komme seg etterhvert.

Irritert og lite imøtekommende lege

Lege: Stine-Helene Skarra Arnesen Skrevet

Er mest opptatt av å prate om sin kunnskap istedet for å høre på hva jeg prøver å si. Hun virket irritabel og lite samarbeidsvillig. Får en følelse av at du er teit som har bestilt time. Vikaren hennes er enda verre, er null interessert i det man sier. Lang ventetid og noen av legesekretærene der er sure og virker drit lei jobben.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Ole Anders Gulbrandsen Skrevet

Konsultasjon hos han. Han viste trygghet i sin måte å behandle meg på. Han sendte meg videre slik at jeg fikk hjelp. En trygg og kunnskapsrik lege.

Ung, men faglig dyktig og gir tillit

Lege: Stine-Helene Skarra Arnesen Skrevet

Hadde hun på Geithus først, men fulgte med til Vikersund. Sympatisk, oppfølgende og god tilstedeværelse. Føler meg ivaretatt.