Fjordbyen Legesenter

Strandpromenaden 1 3370 Vikersund

Siste vurderinger av behandlere ved Fjordbyen Legesenter

Grundig og meget hjelpsom lege

Lege: Ole Anders Gulbrandsen Skrevet

Fremstår som grundig, kunnskapsrik, ydmyk og ikke redd for å henvise til spesialisthelsetjenesten ved usikkerhet.

En god lege.

Lege: Catherine Molandsveen Skrevet

En veldig god lege. Rolig og trygg. Tar pasienten på alvor. Jeg er svært fornøyd med Catrine Molandsveen som fastlege.

Virker litt overlegen og uinteressert

Lege: Catherine Molandsveen Skrevet

Første timen hos henne så ble jeg ikke imponert da hun virket uinteressert i min problemstilling,men gang nummer 2 og 3 virket hun mer hyggelig og sympatisk og interesse for å gjøre noe med problemet. Litt uerfaren lege ang pasientbehandling,men det tror jeg vil komme seg etterhvert.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Ole Anders Gulbrandsen Skrevet

Konsultasjon hos han. Han viste trygghet i sin måte å behandle meg på. Han sendte meg videre slik at jeg fikk hjelp. En trygg og kunnskapsrik lege.

Pasient Vennlig

Lege: Ole Anders Gulbrandsen Skrevet

Ble anvist til OAG pga legg og kne smerter. Han forsto med engang situasjonen og utførte en visuell og følende sjekk av begge legger/knær. Foreløpig konklusjon var at dette er muligvis muskel smerter. Han foreskrev passelige medisiner. Etter 2 dager med medisinering er smerter og beveglighet nesten tilbake til normal. Behandingen ved doktor Ole Anders Gulbrandsen var en stor suksess!