Birgit Flattum Muggerud

Vikersundgata 11 3370 Vikersund
Birgit Flattum Muggerud er en av 13 fastleger i Modum

Siste vurderinger av Birgit Flattum Muggerud

Ikke så fornøyd..

Man blir ikke tatt på alvor.. Verken med en selv eller syke barn.. Desverre harvi ingen god erfaring med legebesøk der.. Oftest vært vikarer hvor har vært veldig flinke..

Dyktig og omsorgsfull

Jeg har bare gode ord å si om Dr.Muggerud. Hun er bestandig blid, og lytter til meg og tar meg på alvor. Gjør alt hva hun kan for at jeg skal føle meg trygg og godt i varetatt. Hun viser forståelse og respekt. Byttet lege kun fordi hun var ute i permisjon. Da hun kom tilbake var dessverre pasientlisten hennes full.

Ikke bra

For det første har nok legene ved dette legesenteret altfor mye å gjøre, da jeg som regel må vente minst 4 uker på en ledig time!
Ellers har jeg vært misfornøyd med Muggerud fordi hun ikke tar seg tid til å sette seg ordentlig inn i problemet, og lete etter de beste løsningene/medisinene. Når jeg har gått til en av hennes vikarer med samme problem har jeg blitt møtt på en helt annen og mye bedre måte! Muggerud har for dårlig tid.

Flink

Etter som hun har vært mye i permisjon den siste tiden, har jeg møtt på mange forskjellige leger. Merker jeg savner legen min. Veldig dyktig å flink. Lytter og gir råd, tar seg god tid.

Vikarkontor

Kan ikke vurdere legen, bare det å være på hennes pasientliste. Hun har hatt permisjon i to år, og det er ofte ny vikar å treffe når man kommer dit. Jeg går til jevnlig kontroll og det er vanskelig å forholde seg til nye så ofte. Spesielt når de som har vikariat der ser på meg kun som et pasientnummer. Håper stadig det blir bedre når fastlegen er på plass igjen, men orker ikke vente lenger. Finner ny fastlege