Fjordbyen Legesenter

Telefonnummer406 01 416406 01 4 ...
Strandpromenaden 1 3370 Vikersund

Siste vurderinger av behandlere ved Fjordbyen Legesenter

Flink

Lege: Marianne Solheim Sandberg Skrevet

Måtte ha en hastetime og da min lege ikke kunne fikk jeg Marianne. Det var en stor, men god, overraskelse. Hun er grundig og nøye og har tid til å lytte samt diskutere hva som kan gjøres. Følte meg godt ivaretatt og var trygg!

Ikke så fornøyd..

Lege: Birgit Flattum Muggerud Skrevet

Man blir ikke tatt på alvor.. Verken med en selv eller syke barn.. Desverre harvi ingen god erfaring med legebesøk der.. Oftest vært vikarer hvor har vært veldig flinke..

Dyktig og omsorgsfull

Lege: Birgit Flattum Muggerud Skrevet

Jeg har bare gode ord å si om Dr.Muggerud. Hun er bestandig blid, og lytter til meg og tar meg på alvor. Gjør alt hva hun kan for at jeg skal føle meg trygg og godt i varetatt. Hun viser forståelse og respekt. Byttet lege kun fordi hun var ute i permisjon. Da hun kom tilbake var dessverre pasientlisten hennes full.

Ikke bra

Lege: Birgit Flattum Muggerud Skrevet

For det første har nok legene ved dette legesenteret altfor mye å gjøre, da jeg som regel må vente minst 4 uker på en ledig time!
Ellers har jeg vært misfornøyd med Muggerud fordi hun ikke tar seg tid til å sette seg ordentlig inn i problemet, og lete etter de beste løsningene/medisinene. Når jeg har gått til en av hennes vikarer med samme problem har jeg blitt møtt på en helt annen og mye bedre måte! Muggerud har for dårlig tid.

Flink

Lege: Birgit Flattum Muggerud Skrevet

Etter som hun har vært mye i permisjon den siste tiden, har jeg møtt på mange forskjellige leger. Merker jeg savner legen min. Veldig dyktig å flink. Lytter og gir råd, tar seg god tid.